m'n haar is verknipt!

ik ben nu echt zo boos, vanmiddag ging ik na brainwash om laagjes in me haar te laten knippen.
ik had gezegd hoeveel ik er af wilde, heel weinig dus want ik wil het lang laten.
eindresultaat; veeeeel te kort, helemaal scheef geknipt en maar 1 heel klein laagje die je bijna niet ziet.

zou ik terug gaan? want ik ben bang als ik terug ga dat ze m’n haar nog korter gaan knippen dan ze nu al gedaan hebben.
xxx

Je kan er toch niks meer aan doen? Te kort is te kort… Ik zou wel terug gaan om het recht te laten knippen, want dat is natuurlijk niet normaal.

Balen!

ik zou terug gaan en je geld terug eisen, en naar een andere kapper gaan om het goed te laten knippen. succes x

OMG ik haat die kapper zo! ze hebben een keer mijn haar verknipt en de kleur was ook lelijk ;o

maar het groeit toch weer aan (:

Teruggaan, je kan dr iig voor zorgen dat ze het recht knippen of dat ze de laagjes er goed inknippen, hoeft het niet korter door te worden.
En als je het niet aandurft zeg je het gewoon tegen ze, en vraag je gewoon je geld terug om met dat geld een andere kapper het goed te laten doen. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Wel rot, maar het groeit weer aan!! Positief :grinning:

daarom ga ik nooit naar kappers (:
misschien een andere kapper proberen?

dat heb ik ook wel eens gehad! maar ik doe er dan heel veel gel in en ik stijl het enzo, ik doe clipje in enz, zodat het niet opvalt. meestal zit het na een week weer wat beter. en als het zo erg is kun je toch gewoon een tijdje knotje of staart indoen? het is even niet anders. dan weet je toch ook voor de volgende x dat je niet naar brainwash moet!

Daarom ga ik dus nooit naar kappers en vertrouw ik op mijn mama haha.

Ik zou gewoon terug gaan je hebt betaald om fatsoenlijk je haar te laten knippen.

Idd terug gaan , en geld terug vragen!
zou het ergens anders recht laten knippe, voordat ze het nogmeer verknippen en er nog meer af moet!

ik ben vandaag ook naar brain wash gegaan en daar hebben ze wel goed geluisterd naar wat ik wilde (pony weer goed schuin en de laagjes er weer goed in)… maar ik vind dat gemiezer over dat het te kort is nogal overbodig… als het te kort is dan kan je er niet veel meer aan doen, maar ik zal wel zeker terug gaan maar of je je geld terug krijgt, dat denk ik niet >.<

altijd terug gaan of bellen dat je niet tevreden bent.
ik was laatst ook bij een dure kapper en ze hadden een hele lelijke kleur verf erop gezet, ik mag het nu gratis nog een keer laten verven.
grote kans dat je dat met knippen ook hebt, wacht wel niet te lang met bellen/langsgaan.

De brainwash waar ik altijd heen ga is juist zo geweldig, ben verliefd op die kapper! Zal wel aan het filiaal liggen… Maar je moet gewoon bellen en het uitleggen, ze zullen vast niet moeilijk doen.

persoonlijk zou ik graag een foto zien want misschien valt het reuze mee, maar alsnog zou ik er zeker iets van zeggen. maar ik zal niet terug gaan naar dezelfde salon, want je hebt dan kans dat je met nog erger haar naar buiten gaat (kappers kunnen namelijk heel erg bitchie zijn en vooral als je gaat klagen (ik doe kappersopleiding dus i know)

misschien ligt het ook aan de brainwash in jou plaats.
naar welke ben je geweest ?
want dan weet ik dat ik daar nooit heen moet (:

nja echt een kudantwoord maarja; het grooeit wel weer aan dont worry ^^

Dan moet je, als het megadruk is, de winkel in komen stampen en schreeuwen dat ze je geld moeten teruggeven! :3