mn ex .....

heey lieve meiden

ik en mijn ex hebben steeds
ruzie en hij wil me wel terug
maar ik weet niet wat ik moet doen
wat nou als het weer gebeurd
tips alsjebieft !!! :cold_sweat:

Je hoeft echt niet zoveel
enters te gebruiken.
Realiseer je je niet
Dat dit totaal onnodig is.
Eindig een zin met een punt en typ daarna door zonder enter. Dat zal al een hoop problemen oplossen.

Ik weet niet waardoor het uit gegaan is, echt specifiek door de ruzies?
Ik denk niet dat het voor niks is uitgegaan?

En hij wilt je ‘wel terug’
Wat wil jij zelf?

ik weet het niet …

Oh, daar komen we niet zo ver mee, hmm.

Waardoor het is het uitgegaan?

door de ruzie …

Wil je iets duidelijker zijn want ik kan hier zo niet veel uit halen…
Jullie hadden ruzies en daardoor ging het uit? Ontstonden die ruzies door jou/hem of beiden? En hebben jullie al een soort ‘pauze’ ingelast en heeft hij nog gevoelens voor jou en jij voor hem?

Wauw, ik vraag veel. Maar zo kan ik wel een beeld schetsen :slightly_smiling_face:

we hadden ruzie door een vriendin en hij ging steeds zeuren ermn toen ging ik ut ook doen dus ut was een beetje beiden schuld !!

Oh oh…

Waar zijn de gevoelens ? :slightly_smiling_face:

Hangt er vanaf waardoor het uit is gedaan, en of jij hem nog leuk vind natuurlijk.
Als je zeker weet dat je nog steeds van hem houdt, dan waarom niet. Je kunt later altijd nog afhaken :slightly_smiling_face: suc6!

Lekker constructief dit commentaar… alsof je haar bericht totaal niet kan lezen op deze manier. Sorry, maar dit soort betweterige berichten verpesten dus totaal de sfeer op het forum.

Ontopic:
Ik denk dat je dat het beste zelf kunt beoordelen. Ben je nog verliefd op hem? En denk je dat jullie iets kunnen doen zodat jullie minder ruzie hebben?

Praat eerst eens over die ruzies die jullie telkens hadden anders heeft het weinig zin om weer iets te nemen met elkaar als jullie toch weer ruzie krijgen.

Vind je hem leuk en denk je dat het het waard is om te proberen: Geef hem een kans.
Vind je hem niet meer leuk: Geef hem geen kans.
Twijfel je: Geef hem geen kans

ik hou nog wel van hem hij ook van mij ik wil hem ook nog een kans geven ik zal eerst met hem over de ruzie’s praten :flushed: