M'n ex wil geen Vrede. :(

[i]Dus ik ben eigelijk op m’n ex.
en dat weet hij, maar ik wil vrede met hem, gewoon
vrienden zijn.
Want elkaar negeren lukt nooit aangezien we
elkaar toch zoveel zien,
nu heb ik eens aan m’n vriendin gevraagd om de
groeten doen
en dan zei hij wel doe ze niet terug aan haar.
(mij dus).

ik vind het echt kut want als hij altijd zo
kinderachtig, zielig en onbeleefd doet tegen mij.
Is het echt dom en ik voel me er onzeker door, omdat ik
nog op hem verliefd ben.
Maar wat zou ik dan moeten doen?
zeggen dat ik alleen wil dat we vrienden blijven
of zeggen dat ik liever geen contact meer wil
maar dan moet je ook verstaan dat hij ronde zal doen
over hoe slecht ik ben en dan zal geen enkele andere jongen
mij nog zien zitten. :frowning_face:

Ik weet het gewoon niet
als er iemand mij kan helpen? :’([/i]

Je moet tegen hem zeggen dat je gewoon vrienden wil blijven, tenminste… als hij een beetje normaal gaat doen tegen jou. Zo niet, dan moet je het maar accepteren zoals het nu is en hem laten voor wat ie is, hij is je dan toch niet waard, zelfs niet als ‘vriend’

Praat anders eens met hem en zeg hem ook duidelijk wat je van de omstandigheden vindt.
Als dat geen zin heeft, moet je hem idd laten voor wat ie is :wink:

ik weet niet waarom het uitgegaan en hoef het natuurlijk ook niet te weten maar misschien is hij boos om iets? dat hij het gewoon niet kan?

maar ik snap je situatie.
praat een keer met hem.
vraag waarom hij je negeert en zeg dat je dit best kut vind want je wil gewoon vrienden zijn en dat dit negeren niks opschiet…

ik denk dat praten toch wel het beste is.

succes meid! ;’)

oh en ik bedenk me net nog iets ;p

mijn ex ging me laatst ook negeren (omdat het ook een tijdje uit is)
maar anyway. ik heb ook met hem gepraat en hij zei dat hij nog niet over me heen was en me probeerde te vergeten door niet met me om te gaan.
gelukkig gaan we nu heel leuk&goed met elkaar om als vrienden.

maar misschien is dit het ook wel?

als hij niet boos/verdrietig ofzo is, en dit is het niet. weet ik het niet meer.

jaa idd, missschien is hij nog niet over je heen & probeert ie zo zeg maar zn gevoelens te verbergen.
praat gewoon met hem er een keer over en maak je punt duidelijk.
x

Misschien reageert hij zo omdat het op een bepaalde manier is uitgegaan/hij het nog niet verwerkt heeft…

Och kom op niet zo negatief! Je leven hangt niet van 1 jongen af. Het beste wat je kan doen is geen contact hebben verlopig omdat je nog gevoelens voor hem hebt. En aangezien hij zo bot doet laat hy duidelijk zien dat hij ook geen contact met jou wil. Het is even moeilyk dt weet ik (heb zelf 2,5 jaar met iemand gehad ) maar je kunt het wel. Toen je geboren werd hing er geen papiertje aan je met zijn naam. Je moet je leven maken hoe jij het wilt hebben. En zeg nou niet dat je niet zonder hem kunt want dat kun je wel. Er zijn altyd mensen die het veel erger hebben op de wereld en daar is dat van jou niks bij. Nou succes ermee!

Dankjé voor jullie reacties

Het zal me wel helpen xD

Maar ik weet zeker dat hij “ons” al heeft verwerkt
want hij heeft het zelf uitgemaakt en hij heeft ondertussen al 2
nieuwe vriendinnen gehad. En hij heeft dus nu ook’n liefje. :frowning_face:

Wie heeft het uitgemaakt?

Mijn ex wilde ook niet meer met me praten nadat ik het had uitgemaakt [hij vond mij nog behoorlijk leuk]. Hij heeft letterlijk gezegd dat hij niet met me wilde praten. Afgelopen donderdag begon hij ineens weer heel vrolijk te praten, dus ik denk dat hij het verwerkt heeft. Miss moet je hem gewoon wat tijd gunnen en jezelf niet opdringen… Of gewoon eerlijk tegen hem zijn en zeggen dat je nog wat voor hem voelt. Die vriendinnetjes kunnen ook ‘rebound girls’ zijn.