m'n ex terug help!!!!

Hey meiden, ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen! In mei heb ik het uitgemaakt met m’n ex ( ik had iemand anders leren kennen, wat niks is geworden) ik heb trouwens anderhalf jaar met hem gehad. de maanden erna hebben ik en m’n ex vaak terug vallen gehad dat we elkaar weer zagen we praten, de laatste keer was 2 maanden terug. Nu had ik laatst weer terug val e was donderdag gaan praten, toen hoorde ik dat Ie met een andere meisje bezig was, ik was er kapot van. Maar die zelfde avond ben ik mee gegaan naar z’n huis en hij vertelde dat hij me nog steeds leuk vind en heel veel van me houd en dat hij na moet gaan denken, ook hebben we toen seks gehad en ben ik blijven slapen, het was precies zoals vroeger zo ontzettend fijn en dat vind hij ook. Nu slaap ik hopeloos elke dag in z’n shirt. Moet ik voor hem gaan vechten, of moet ik het laten, we komen namelijk wel steeds weer bij elkaar terug, en ik ben echt gek op die jongen

Als jullie allebei nog zo verliefd zijn op elkaar. Waarom dan vechten tegen je gevoelens. Probeer er samen over te praten en natuurlijk ook te zeggen da je hem nog leuk vind. Als jullie er samen over praten komen jullie er aarschijnlijk ook samen uit. Misschien word het dan weer iets tussen jullie.

als ik jou was zou ik vragen of hij bezig is met die andere meid, en probeer te achter halen of hij de waarheid zegt.
als hij niet heeft gelogen en jullie van elkaar houden, ga dan terug bij hem
vecht niet tegen je gevoelens
als jou gevoel zegt ik wil hem ga dan naar hem toe
maar als je gevoel nee zegt niet doen!!

DIT

Misschien toch maar een goed gesprek met elkaar hebben, aangezien jullie dezelfde gevoelens voor elkaar hebben nog steeds. Waarom zou je er dan tegen vechten?

Als jullie beide nog gevoelens voor elkaar hebben, waarom dit dan tegenhouden? Soms komt een relatie niet op het goede moment en heeft iemand de behoefte om verder te kijken, wie weet is het nu wel het goede moment. Ik zou er wel proberen achter te komen of hij het echt meent en nu niet meer bezig is met een ander, voordat je valse hoop krijgt.