Hey allemaal,
ik zit in een behoorlijk moeilijk situatie en heb geen idee wat ik moet doen.
3/4 jaar terug heb ik een vriendje gehad, niet heel serieus, maar we waren stapel op elkaar. Omdat we nog jong waren was het snel uitgegaan, en kreeg hij een andere vriendin na een tijd. Hij is daar 2,5 jaar samen mee geweest maar heeft het laatst uitgemaakt. Tijdens zijn relatie hebben we een heel klein beetje contact gehad, maar dat waren hooguit 4 berichten naar elkaar en thats it. Nu heeft hij mij laatst een berichtje gestuurd. We hadden de afgelopen dagen veel gepraat tot vandaag. Hij flirtte de hele tijd heel erg met me. Berichtjes zoals; ‘wil nu bij je zijn, wil nu naast je liggen’. Op een gegeven moment vond ik het stiekem heel fijn wat die zei. Niet dat ik verliefd ben, maar gewoon fijn. Ik had eruit gefloept dat ik wel kriebels kreeg van al het geflirt van hem. Hij vertelde toen dat die niet klaar is voor iets nieuws en niet op zoek is. Sindsdien stuurt hij geen berichten meer, dat vind ik heel jammer. Ik heb hem daarom een bericht gestuurd met de vraag wat er aan de hand is, maar nog steeds geen reactie na 5 uur wachten. (terwijl hij de afgelopen dagen heel snel reageerde)
wat zouden jullie doen???