mn eerste foundation

hoi :slightly_smiling_face:
ik wilde al een tijdje een foundation gaan proberen, ik zocht eentje die niet te dekkend is en er (ofcourse :stuck_out_tongue:) zo natuurlijk mogelijk uitziet… naja ben dus naar de drogist gestapt en die heeft me geadviseerd enzo, toen kwam ik uit op de revlon colorstay kleur 320 true beige. deze is voor de gecombineerde/vette huid, die leek me dus erg fijn enzo maar nu wil ik van jullie weten of jullie 't geslaagd vinden… ziet het er niet te onnatuurlijk uit? moet er zelf een beetje aan wennen… geef jullie eerlijke mening aub :slightly_smiling_face:
heb even snel een foto gemaakt:

http://img41.imageshack.us/img41/5269/dsc00199ln.jpg

het ziet er natuurlijk uit hoor!

Eerst dacht ik: ‘ik zie geen foundation, hoor.’
maar het gaat er dus om of het er natuurlijk uit ziet. Nja, met mijn gedachte heb je al een antwoord.

Hahaha ik dacht dat dit een foto was zonder en dat wij dan moesten zeggen welke je zou kunnen gebruiken.
Ziet er natuurlijk uit dus ^^’

ziet er erg mooi uit!

whahaha oke jullie reacties zeggen al genoeg :stuck_out_tongue:

jep, ziet er goed uit!
Ook goed dat je echt advies hebt gevraagd ipv gewoon maar wat kopen, zodat je oranje uitslaat :stuck_out_tongue:

haha ja :stuck_out_tongue: vind 14,50 ook duur voor een foundation dus om dan zelf maar wat te gaan kloten… :open_mouth: had geen zin in een wortelhoofd :stuck_out_tongue:

ik denk dat je niet eens foundation nodig hebt eigenlijk.

Zoo die ziet er mooi uit!
Maar heb je niet al een mooie huid van jezelf?

Wel mooi natuurlijk, ik zie niets!

Het ziet er mooi natuurlijk uit, maar zou wel een blusher gebruiken als ik jou was. Je bent nu namelijk wel heel erg “1 kleur”.

Wauw, het ziet er echt heel natuurlijk uit!

Btw you are pretty

Inderdaad!

ja is ook wel zo, heb het niet heel hard nodig maar als ik een hele make-up doe voor feestjes of uitgaan bijvoorbeeld dan vind ik dat het er zonder foundation een beetje onafgemaakt uitziet en af en toe heb ik van die dagen dat ik t wel nodig vind :stuck_out_tongue:

het ziet er heel natuurlijk uit!
ik dacht eerst dat je een foto had geplaatst zonder foundation :grinning: