Sinds een week of 2 ga ik echt vaak om met zo een jongen (eigenlijk zo meer facebook, sms, skype enzo) & op school lijkt het net of we elkaar niet kennen… maar dan op een feestje dan was een vriendin van me echt helemaal wasted dus sleurde ze me mee naar hem & z’n beste vriend & dan hebben we echt de hele avond staan dansen en hij gaf me steeds kusjes zo net niet in m’n nek en hij deed echt heel lief enzo, en nu praten we altijd en zegt hij altijd dat hij me graag ziet en dat hij van me houdt en dat hij graag met me praat enzo, en ik ga zo soms naar hem en dan praten we echt uren aan een stuk door, en dan gaat hij met mij op de bus staan wachten enzo, maar ik weet niet goed wat ik er van moet denken… want hij stuurde me gisteren : Ik heb je graag, en ik weet niet… & ik zei dan : Wat weet je niet? & hij zo : Ik hou er gewoon van om met je te praten enzo. Dus ik weet echt niet wat ik moet denken want hij maakt maar geen move :c
wat verwacht je dat ik nu zeg? dat meld je niet… wil je een mening of moeten wij weten wat hij denkt (wat we niet weten)
nou eh als die zegt dat hij van je houdt enzo, wil hij je wel lijkt me…
toon jij ook wat initiatief dan
Ik ken hem al langer hoor, maar sinds 2 of 3 weken praten we echt de hele tijd
2 of 3 weken is niet echt lang hoor. Ik hou van je zeggen na 2 weken is wel redelijk vroeg. Maar oké
Laat me raden, hooguit 15 jaar? Dat joch weet waarschijnlijk niet eens wat houden van ís. Tegenwoordig halen veel mensen (jeugd) ik hou van je en ik-vind-je-best-leuk door elkaar. Vreselijk:’)
^Wat jij zegt. Ik zou het trouwens leuker vinden als een jongen tegen me zegt “ik vind je best leuk” haha. Zo liefig. Maar dan wel in het echt niet via whatsapp want als ze het iloveyou gedoe gaan doen neem ik ze bij voorbaat niet meer serieus.
toen ik 14 was leerde ik mijn vriend kennen, ik ben nu 17 en hou nog steeds echt enorm veel van hem!
Je gedraagt je best wel kinderachtig voor iemand van 17…
Na zoon tijd kan je nog niet van iemand houden, en maak zelf een move, volgens mij ziet hij je wel zitten.
EDIT: ooh… verkeerd gelezen, dacht dat diegene boven mij de topicstarter was.
uhm… leuk voor je? maar wat heeft dat verder met mijn bericht te maken dan? :’)
Zelf move maken dan weet je t snel genoeg lijkt me