mn collega & ik

Ik ben een meid van 20, mijn collega is 21 jaar oud. Het is een erg leuke jongen. We hebben 23 december een kerstborrel gehad bij het bedrijf waar we samen werken. het begon om 5 uur, rond 7 uur ben ik bij hem aan tafel gaan zitten. tussen ons in was nog een lege stoel. ik was met hem aan het praten over van alles en nog wat, hij schoof de lege stoel naar achter en zei me dat ik daar wel op mocht zitten. ik deed dit en we praatten verder met elkaar. niet veel later ging de baas van het bedrijf rond dat we het bier eruit moesten drinken en dat dan de kerstborrel afgelopen zou zijn.

ik was bij de kerstborrel en had een vriend als bob geregeld. die bob die woont in dezelfde plaats als die collega van mij. (het is een dorp 3 km verderop) ik zei hem dat hij wel bij mij in de auto kon, aangezien ik toch na die tijd nog met die bob mee zou gaan. Hij vond het een goed idee, maar later kregen we het idee om toch maar naar het cafe te gaan. dit hebben we dan ook gedaan samen met 3 andere collega’s, 1 meisje & 2 jongens.

eenmaal daar begonnen we met een drankspel kingsen. hij snapte niet veel van het spel en ondanks dat ik schuin tegenover hem zat, moest ik hem de spel regels steeds uitleggen. hij had een Q gedraaid, die staat voor quizmaster, als je vraag van de quizmaster beantwoord, moet je drinken. ik had iets later de 2 omgedraaid, Snake-eye. Als je mij dan op dat moment in de ogen kijkt, moet je drinken. Hij probeerde mij te ‘naaien’ door mij dingen te vragen. ik reageerde erop maar keek hem tegelijkertijd in de ogen. dus we moesten steeds beide drinken. later besloten we om te gaan darten. hij wilde steeds tegen mij en hij gooide een aantal x voor mij, toen ik tegen een andere collega dartte. Hij knuffelde me een paar keer over, sloeg arm om me heen, ging achter me staan toen ik moest darten en legde zijn hoofd op mn schouder. later stond ik schuin naast hem, hij sloeg zijn arm om me heen en trok me zijn richting op.

telkens bij het werk, merk ik dat hij oogcontact zoekt, elke keer net iets langer dan normaal zeg maar. hij keek laatst naar de grond en ik keek naar hem, ineens deed hij zijn ogen wijd open en keek hij me vol aan haha.
laatst liepen we na de pauze samen naar beneden en ik hield de deur voor hem open. hij vroeg? doe je dat voor mij, mag ik eerst ja? ik zo ja tuurlijk, dus hij zo… gek en begon te lachen. ik zo hoezow? ja ik als jongen hoor dat vor jouw te doen he.

wat kan dit beteken? gewoon collega’s of misschien wel meer dan dat?

Aangezien je twintig bent denk ik dat het niet meer zo van toepassing is om op de kleinste hints te gaan letten :stuck_out_tongue:
Dus, ik kan het niet uit dit verhaal afleiden.
Wat je moet doen is hem vragen of hij eens iets wil gaan drinken/eten na het werk.

dan weet je gelijk of hij misschien iets meer wil of niet :B

Is dat een probleem?