Mn broers vriend

Hallo,

Mn broer heeft een vriend en ik ben verliefd op hem,
Hij ook op mij. Alleen mn ouders en mn broer zeiden: neem maar niet met hem.
Maar we willen wel een relatie beginnen
Wat moeten we doen?

doe waar jullie je goed bij voelen.
Praat misschien eerst met je ouders en je broer waarom ze dat niet willen?

en heet hij Rik of is dat gewoon een random profielnaam haha

Ja haha hij heet Rik

Ik snap je broer wel hoor. Zou jij het leuk vinden als hij met een van jij vriendinnen kreeg? Praat erover en als hij het wil heb je pech. Ga sowieso niet stiekem een relatie beginnen ofzo.

Praat erover, wat is de reden dat ze het niet willen?

Uhm sorry hoor maar als je verliefd bent op een vriend van je broer en het is wederzijds waarom zou je broer dan het recht hebben om jou een relatie te ontnemen? Zeg je nou serieus dat hij de relatie moet goedkeuren :’)?

Ik heb verder geen tips TS, maar heel veel succes! Probeer erover te praten!

Nee hoor, dat niet, maar ik snap dat haar broer het vervelend zou kunnen vinden. Ik bedoelde niet dat hij toestemming moet geven ofzo, maar als zij wat krijgen en die broer is het er abslouut niet mee eens… Zo kun je enorm ruzie krijgen met je broer. Ook kan het hun vriendschap behoorlijk verpesten. Een weetje, misschien overdrijf ik nu wel heel erg.
Maarja, TS, ik denk dat je dit vooral zelf moet beslissen. Succes!

Ik snap dat je broer er geen voorstander van is, het is wel een goede vriend van hem en daar kom jij nu tussen. Ik zou het ook geen pretje vinden als mijn broer met mijn beste vriendin zou gaan, maar daar kun je niets aan veranderen.

Als jullie elkaar echt leuk vinden en een relatie willen moeten jullie daar gewoon voor gaan.

Ik zou goed met je broer praten, aan hem uitleggen dat je hem echt heel leuk vindt maar ook je broer laten vertellen waarom hij het hier niet mee eens is.
Je kunt ook een soort compromis met je broer sluiten, aangezien hij waarschijnlijk bang is dat jij tussen hem en zijn vriend in gaat komen. Spreek bijvoorbeeld af dat jij je broer en zijn vriend ook genoeg ruimte geeft om met elkaar om te blijven gaan. (Dus dat jij niet nonstop met hem gaat afspreken en ook niet klef gaat zitten doen waar je broer bij zit)

Haha eigenlijk heb je wel gelijk hoor Ana, maar ik zou persoonlijk niet willen dat zoiets ruzie zou veroorzaken.

ja ik weet het niet, ik heb ook liever dat mijn zusje van mijn vrienden wegblijft…
maar als jullie elkaar echt leuk vinden kunnen ze je moeilijk uitelkaar houden.
maar hoop die dat het tenkosten gaat tussen de relatie van je broer en die vriend…