mn BFF wil op gitaarles

mijn beste vriendin is egt gek op gitaren en die muziek en alles wat daarmee te maken heeft
en ze wil op gitaarles maar het mag niet van haar ouders
nu verzinnen we allerlei redenen om haar op gitaarles te krijgen

als jullie een goeie reden weten laat die dan plies horen

alvast bedankt allemaal
ik laat nog wel weten of t is gelukt (en met welke reden :wink: )

Ze kan het ook vast wel via andere manieren leren.

maar ze mag geeneens een gitaar (nog niet tenminste)

Is goed voor je ontwikkeling.

Dan betaalt ze hem zelf, dat mag denk ik wel.

Ze leert andere mensen kennen, ze krijgt een hobby, ze krijgt een uitlaatklep.

gitaar kan je zelf wel betalen als je ervoor spaart. Mijn ouders vonden het geweldig dat ik op gitaar wou;p haha ze vinden muziek geweldig! Laatstaan dat je zelf kan.

uhh wat is een uitlaatklep? :blush:

Dan moet ze sparen voor een eigen gitaar, dan laat ze haar ouders meteen zien dat ze het echt graag wil en gemotiveerd is.
Waarom mag ze van haar ouders eigenlijk niet? Als het te duur is ofzo kunnen jullie namelijk goedkope lessen proberen te vinden.

Je wordt slimmer van een (nieuw) instrument leren te bespelen.

Dat is een keer bewezen in zo’n programma van bnn. Niet dat dat zo geloofwaardig is, maar ik geloof dat ze daar van die weetjes gingen uittesten en bij deze kwamen ze erop uit dat deze bewering dus wél klopte.

nou ze willen eigenlijk niet egt geld uitgeven aan een gitaar en aan lessen enzo… dus ben ik op marktplaats en dat soort sites gaan googlen om goedkope lessen en gitaren te vinden! en suc6 :grinning:

nu moeten haar ouders nog toegeven

gewoon zelf betalen enzo. Thank God dat mijn ouders van Rock muziek enzo houden! hahaha, zij betalen mijn gitaarlessen.

instrument bespelen is goed voor je algemene ontwikkeling.

op internet zijn ook al veel how to play filmpjes dus daar kan ze al nummers van leren, maar je hebt dan wel kans dat je het fout aanleert

dat is wel handig om liedjes te leren maar voor de basis wil ze dus gitaarlessen nemen