M'n bff verbrodt het voor mij bij leuke jongens :(

-

En dit kon niet in je andere topic omdat?

Omdat dit eigenlijk een compleet ander probleem is, gaat gewoon toevallig over dezelfde jongen. En vond het nogal stom om deze hele uitleg in een reactie te doen :confused:

Edit: en omdat 't net over mn bff gaat, kan ik er dus met haar niet over praten. Terwijl ik er wel echt mee zit :frowning_face: Dus wist ik niet echt waar ik er mee terecht kon behalve hier. Sorry als 't not done is om 2x een topic te maken ofzo, wist ik helemaal niet :slightly_smiling_face:

Je vriendin wil waarschijnlijk het beste voor je dus ik denk eerlijk gezegd niet dat je haar dat kwalijk kan nemen, maar je moet de keuze in jongens niet af laten hangen van haar mening want jij bent tenslotte degene die gelukkig met hem (of welke jongen dan ook) moet worden en niet zij (:

het is jou keus, en zij heeft daar niks over te zeggen. ik zou gewoon tegen hem gaan praten op facebook :slightly_smiling_face:

Verbrodt? Is er een woord dat ik niet ken of is het een typfout?

Tja het kan om verschillende redenen zijn, of ze wil het beste met je voor, of ze is jaloers (hoe zit zij met de jongens?), of ze is bang je kwijt te raken.

Zeg gewoon tegen jaar dat je het niet prettig vind dat ze commentaar heeft op jongens die achter jou aanzitten. Dat is toch echt de enige oplossing… En neem haar mening alsjeblieft niet over. Het is duidelijk nergens op gebaseerd en oneerlijk voor de jongen zelf :slightly_smiling_face:

Kan je niet aan hem vragen hoe de avond was? Of het nog gezellig was oid?

Het klinkt alsof ze jaloers is/bang je kwijt te raken.
Ik zou gewoon met haar praten en zeggen hoe jij je erdoor voelt als zij zo doet.

Heeft zij wel eens vriendjes/scharrels/dates?

Echt bedankt voor jullie commentaren! Dacht al even dat het aan mij lag ofzo.

Zij zelf heeft een vast vriendje, al van enkele maanden nadat het met mijn ex-vriendje uitwas. Ik heb haar altijd gesteund en kom echt wel met die kerel overeen (we wonen alle3 praktisch samen doordat we samen studeren).

Dus ik begrijp helemaal niet waarom ze zo doet, ze weet zelf wel dat dit dan roddels zijn, maar waarom ze de nood heeft om die aan mij te zeggen weet ik niet…

Ik wil er inderdaad met haar eens over praten, maar sowieso maakt ze daar dan weer een drama van waardoor het op een ruzie zal uitdraaien, dus ik zie er een beetje tegenop. Waarschijnlijk zal er wel niets anders opzitten…

en verbrod = verprutst of hoe je het ook nog kan zeggen :slightly_smiling_face:

Mee eens!

Niks van aantrekken, jij wil oud met hem worden toch? Niet zij.

Jaloezie. Je moet zeggen dat ze er met haar dikke neus buiten moet blijven. Zwaar kinderachtig dat ze al aan die jongen gaat vragen hoe het nou allemaal zit tussen jullie, heeft ze helemaal niets mee te mekane.