Mn beste vriendin

wordt aanstaande vrijdag 15, en ik wil iets speciaals voor der kopen, of een dagje weg ofzo, maar ik heb echt geen idee wat…
weten jullie iets? het mag ongeveer 20, 25 euro zoiets kosten

zoekfunctie.

moeilijk hoor :’)

up

ik ga je niet zeggen wat je moet kopen, dat beslis je zelf.
Het is JOUW beste vriendin, dus ik kan echt niet zeggen wat ze speciaal zal vinden ;]

het is toch jouw vriendin, en je weet dus over het algemeen toch wel wat ze leuk vind. Geef d’r een middagje shoppen, dus dat jij de rit ernaartoe betaald (bus/trein), en bijv. de lunch. Is toch leuk, ofniet?

een vis!

Een leven
http://instantrimshot.com/

ZOEEEEEEEEEEKFUNCTIEEEE
Mensen is dat zo moeilijk?!!

HAHAHAHA, ohjee.
mijn geluid stond heel hard, aan, en ik klikte op die site
en op die knop.
ik vloog zowat tegen het plafond aan. ik schrok me dood :'D

als je echt niets weet kun je ook een coctailglas pakken, daar gel ingieten/instoppen (of hoe dat ook heet :stuck_out_tongue:) , dan geld erin.
Je kunt het ook nog versieren met tekst op het glas, suiker langs de randen van het glas, leuk rietje/parapluutje ofzo.
Dat heb ik gegeven aan een goede vriendin die 16 werd, met daarbij nog een klein cadeautje.

Ja dat had ik ook de eerste keer xD
Haha, ik dacht ik doe het een ander ook aan ='3

misschien kan je iets kopen/maken wat op iets lijkt wat jullie hebben meegemaakt ofzo!
Een boek met allemaal leuke foto’s van jullie erin, of bijv. wanneer ze van zingen houd een paar zangles cadeau geven ofzo. (weet niet hoeveel dat kost)
Of misschien 15x de Cosmogirl of Hitkrant of een ander tijdschrift voor haar betalen. Tijdschriften hebben vaak acties van: 15x voor 15euro (zoiets, volgens mij).

Best wel flauwe reacties vind ik trouwens van iedereen. Ze vraagt toch alleen maar om tips en ik kan best begrijpen dat je af en toe niet weet wat je moet kopen voor je vriendin!

Succes met iets bedenken of kopen!