Mmmmmm what to do?

Oke er is een jongen genaamd H. Ik heb het heel gezellig met hem gehad op een feest heel lang geleden. Hij is een vriend van een goede vriendin. Ik zag hem daarna nog een keer op stadfeest vorig jaar. En toen sprak ik hem veel op msn. En we vonden elkaar leuk enzo. En toen stopte ons contact voor een tijdje. Een maand geleden begon ik weer met hem te praten. Alleen op gegeven moment deed hij heel raar. Hij zei toen na lang doorvragen dat hij vond dat ik te veel praatte. En nu sinds een tijdje spreek ik hem weer een beetje en hij zei dat hij het fijn vond weer met me te hebben gepraat. Maar ik ben wel degene die telkens begint met praten. Dus ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.

Nou, je zou ook gewoon een tijdje niks van jezelf kunnen laten horen en kijken wat hij doet. Als hij contact met je opneemt, lijkt het me vrij logisch dat die het leuk vind om met je om te gaan en met je te praten.
Doet die dat niet. Dan zal ik als ik jou was, jezelf lekker bezig houden met andere jongens :slightly_smiling_face:

In een volgend gesprek peilen of ie dat nog steeds denkt.
Want anders houdt ie je aan het lijntje.

Wat kunnen jongens toch weer heerlijk duidelijk zijn… -.-
Ik zou het zelf ook niet weten eigenlijk, want ik snap best dat je niet gaat vragen ‘waarom moet ik de heletijd beginnen met praten?’
Maar misschien als hij weer eens zegt dat hij het fijn vond om met je te praten, dat je dan zegt dat ie zelf anders ook wel contact met je op kan zoeken.
Of zouden jullie elkaar in het echt wat vaker moeten zien, ga naar feestjes waar hij ook is?
Nouja, veel heb je niet aan me maar succes!

Ik zou stoppen met praten en als hij een gesprek wilt moet hij zelf maar beginnen. Anders ben je zo ‘easy’. Maar als je hem echt heel leuk vind moet das misschien wel…