Mmm, MV

edit

In een apart zakje in m’n tas. En als ik ze nodig heb steeds 1 in mn broekzak ;p .
(Is dat Nina Dobrev op je profielfoto?)

edit
Jaah :wink:

Gewoon los in je tas? Of in een klein tasje in je tas?

In zo’n blikje. Maar ik gebruik eigenlijk altijd tampons die ik gewoon los in een vakje stop

edit

Ik ga niet meer naar school, maar bij mij zit ‘t gewoon in mijn handtas. Mensen zien wel eens dat ik dat bij heb, en dan? Ik ben toch een vrouw? En alle vrouwen hebben dat bij :’)

Dan doe je het dus in een apart vakje van je tas, of in een zakje.

Niks om je voor te schamen inderdaad. Ik weet ook dat mijn klasgenoten het bij hebben… so what. Als iemand een keer nood heeft en/of het is vergeten kan je het toch gewoon vragen? Elke vrouw heeft het, niks om je voor te schamen! Gewoon ergens in je tas stoppen in een zijvakje of in een apart tasje of iets dergelijks

edit

edit

Ik neem het in zo’n blikje mee wat je ooit bij libresse kreeg, best handig. :slightly_smiling_face: En het is normaal hoor, niemand die er raar over doet.

Ik had altijd een soort van etuitje waar ik het in bewaarde.
Nu heb ik mijn tampons in een zijvak in mijn tas rondslingeren. In elke tas ligt er wel een verstopt.

Bij mij heb ik ze altijd in het zijvakje zitten. Zit een rits in, dus niemand die het ziet. En niet in de les naar het toilet gaan om dan iets uit je tas te pakken, want dat valt op. Gewoon in de pauze even met je tas naar de wc lopen en het in het hokje eruit halen :slightly_smiling_face:

Gewoon in het voorvakje van mijn tas
Soms ook wel eens in mn etui ofzo, kan best hoor

Ik bewaar het in z’n etui achtig zakje dat ‘speciaal’ voor maandverband is. Dat heb ik ook bij een tijdschrift gekregen. Volgens mij was het de cosmogirl. Maar ik zou het zelf niet raar vinden als je het in een platte etui bewaart en ermee rondloopt hoor! Volgens mij weten jongens niet eens wat er in zit :stuck_out_tongue:

Ik heb een apart make-up tasje waar ik het in doe. En die doe ik gewoon in mijn tas.

Ik heb in m’n tas een apart zakje. Niet een extra dat ik extra meeneem, daar stop ik ze in. Maar het is niets om je voor te schamen hoor :slightly_smiling_face:!

Gewoon in een zijvakje van mijn tas…

edit