Hey meiden,
Ik heb hier lang over nagedacht en mee ingezeten, en ik wou andere mensen hun mening hierover horen. Hoe gaan jullie of hoe zouden jullie met deze situatie omgaan?
Ik ken een jongen al ongeveer van 2011, we hebben telkens on and off contact gehad met mekaar. In het verleden had hij me al een paar keer uitgevraagd, maar er kwam wel elke keer iets tussen, de timing was gewoon niet oké.
We hadden onlangs dus al een paar maanden geen contact meer, en normaal gezien durf ik het helemaal niet om een jongen aan te spreken, maar na lang praten met m’n vriendinnen, heb ik alle moed bijeen gepakt en hem aangesproken.
Hij reageerde heel vrolijk en gaf aan dat hij blij was dat hij terug iets van mij hoorde.
Sindsdien begonnen we weer te appen en belde hij me regelmatig op. De klik was direct terug!
Na een tijdje heeft hij dan gevraagd om met me af te spreken, en ik keek er echt naar uit om hem te zien.
Dus we hadden al afgesproken waar we naartoe gingen, welke datum etc.
Maar 2 dagen voor onze date, liet hij niets meer weten. Ik vroeg hem wat er was en hij reageerde dat hij het druk had, nochtans zat hij wel continu online op Whatsapp.
Ik heb zitten wachten en wachten, maar op de dag dat we gingen afspreken, zei hij ook niets meer…
Ik vond dit heel gek, en heel spijtig, aangezien ik dacht dat het deze keer eens gezellig ging zijn en dat hij het wel zag zitten, aangezien hij mij op date vroeg etc.
Ik heb toen in de avond hem gestuurd gehad en gezegd dat hij moest zeggen of er iets was, en dat ik z’n intenties niet goed snapte…
Hij heeft dit gelezen maar hij negeert mij volkomen.
Ik voel me zo raar bij dit, wat zou ik best doen?