mixed signals

Hey meiden,

Ik heb hier lang over nagedacht en mee ingezeten, en ik wou andere mensen hun mening hierover horen. Hoe gaan jullie of hoe zouden jullie met deze situatie omgaan?

Ik ken een jongen al ongeveer van 2011, we hebben telkens on and off contact gehad met mekaar. In het verleden had hij me al een paar keer uitgevraagd, maar er kwam wel elke keer iets tussen, de timing was gewoon niet oké.
We hadden onlangs dus al een paar maanden geen contact meer, en normaal gezien durf ik het helemaal niet om een jongen aan te spreken, maar na lang praten met m’n vriendinnen, heb ik alle moed bijeen gepakt en hem aangesproken.
Hij reageerde heel vrolijk en gaf aan dat hij blij was dat hij terug iets van mij hoorde.
Sindsdien begonnen we weer te appen en belde hij me regelmatig op. De klik was direct terug!
Na een tijdje heeft hij dan gevraagd om met me af te spreken, en ik keek er echt naar uit om hem te zien.
Dus we hadden al afgesproken waar we naartoe gingen, welke datum etc.
Maar 2 dagen voor onze date, liet hij niets meer weten. Ik vroeg hem wat er was en hij reageerde dat hij het druk had, nochtans zat hij wel continu online op Whatsapp.
Ik heb zitten wachten en wachten, maar op de dag dat we gingen afspreken, zei hij ook niets meer…
Ik vond dit heel gek, en heel spijtig, aangezien ik dacht dat het deze keer eens gezellig ging zijn en dat hij het wel zag zitten, aangezien hij mij op date vroeg etc.
Ik heb toen in de avond hem gestuurd gehad en gezegd dat hij moest zeggen of er iets was, en dat ik z’n intenties niet goed snapte…
Hij heeft dit gelezen maar hij negeert mij volkomen.
Ik voel me zo raar bij dit, wat zou ik best doen?

Mmm dat is zeker wel raar ja! Ik zou hem nog een appje sturen waarin je vraagt of er iets is en dat je het fijn zou vinden als hij dat dat gewoon even duidelijk tegen je zegt. Heb verder geen tips eigenlijk… Succes

Je hebt hem er al op aangesproken en toen heeft hij niet gereageerd. Het is nu dan ook aan hem om iets te sturen, zo weet je ook of hij moeite wil doen om jou te spreken of te zien.

^ Ja dacht ik ook maar als je nog één appje stuurt heb je meer kans dat hij reageert dan via snap. Of dat kan aan mij liggen haha
En daarna is het indd zijn taak. Helemaal mee eens

Haha ja, zou kunnen. Het lijkt me sowieso een rare gast :’) Maar dan weet ze het in ieder geval zeker dat hij wel of niet serieus is.

Heel lief voor de reacties!
Aangezien ik hem al erna had aangesproken en gevraagd had of er iets was, en hij me gewoon negeerde, lijkt het me nu beter om hem niet meer aan te spreken…
Het is jammer dat jongens zo kunnen doen ipv rechtuit te zijn
Ik snap niet waarom hij terug m’n nummer wou en met me wilde afspreken, en van de ene dag op de ander niks meer laat horen…

Ik had em een smsje gedaan en geen snap, maarja hij antwoordt er niet op… Het is inderdaad z’n taak, lief voor je reactie meid!

Ja precies, ik ga het er gewoon bij laten, moest hij nog iets laten horen, dan weet ik het…
Ik voel me zo wat aan de kant geschoven van hem, het is echt geen prettig gevoel nu maatja

Wat raar. Hij weet ook niet wat 'ie wil.

Meer dan hem erop aanspreken kun je niet doen… Het is te hopen dat hij het lef heeft om gewoon te reageren op je berichtje en te zeggen wat er aan de hand is.

Ik zou verder geen aandacht meer aan deze jongen besteden. Als hij je op deze manier behandelt is hij het niet waard.

Je hebt gelijk, ik heb me er nu ook over heen gezet! Jammer dat jongens zo kunnen zijn, maar je berichtje vond ik heel lief :slightly_smiling_face:

misschien is hij gewoon zenuwachtig? ik spreek uit ervaring, heb dit ook een paar keer gehad bij mijn eerste relatie vorig jaar. ik denk dat hij het gewoon eng vindt om wat af te spreken, omdat ie misschien wel heel erg gek op je is.