mixed signals of juist super duidelijk?

hey girls ,

Ik vond een jongen van mijn school super lang leuk. Alleen zat ik niet in een goede plek, ik was erg onzeker en durfde daarom nooit het hem te praten. Ik kende hem een beetje via via , we volgden elkaar op instagram. Afgelopen herfstvakantie besloot ik in zijn dm’s te sliden. We hadden een super droog gesprek en het eindigde echt droog. Ik baalde best wel maar mijn vriendinnen zeiden dat ik het nog een keer moest proberen. Afgelopen kerstvakantie ben ik toen weer in zijn dm’s geslide. Dit gesprek ging op zich wel beter alleen reageerde hij echt super langzaam. We deden 2 weken over een niet zo heel lang gesprek. Het eindigde met dat ik zijn snapchat vroeg en hem toevoegde. Ik had hem een paar snaps (3 ofzo) gestuurd maar hij had op geen enkele geantwoord. Tot dat weekend , hij stuurde me een snap waar hij een joint aan het roken was (had al via via gehoord dat hij dit deed dus was niet shook). Toen had ik hem die week een snap gestuurd van een joint waarop hij ook niet had gereageerd.(hij wist niet dat ik dit deed aangezien super weinig mensen het weten :woman_shrugging:t4:) Afgelopen weekend snapte hij me weer een snap waar hij aan het roken was. Ik stuurde hem de volgende dag een snap van een concertkaartje wat ik had gekocht van een rapper waarvan ik weet dat hij ook naar luistert (door instagram). hier reageerde hij ook niet op en nu zijn we hier. Ik weet dat jullie niet kunnen ruiken wat hij denkt maar wat kan ik doen om meer duidelijkheid te krijgen?? waarom snapt hij me alleen in het weekend?? is het duidelijk dat hij me niet leuk/interessant vindt?? moet ik weer een gesprek beginnen?? (hier heb ik eigenlijk geen zin in aangezien ik al 2x in zijn dm’s ben geslide en voor mijn gevoel echt thirsty overkom). Wat kan ik doen help me out :weary::sleepy:.

Hij reageert zo niet op jou, gewoon mee stoppen, hij heeft wss geen interesse.
Die snaps stuurt hij vast naar zijn hele contactenlijst, dus ook naar jou.
Probeer hem te vergeten, dit is niet de moeite waard

dat dacht ik dus ook maar sinds die 2e snap sta ik in zijn beste vrienden , hij niet bij mij tho. maar dat kan ook natuurlijk komen door de snaps die ik hem had gestuurd. thanks voor het advies

Ja,wat hier boven staat eigenlijk…

Is vast moeilijk om te horen… :sob::muscle:

Ja ik denk dat hij geen interesse heeft… Of hij moet wel een heeeel droog karakter hebben, maar ik zou er in ieder geval geen moeite meer in stoppen.