Mix&Match: Okergele jas combineren

Wat bijvoorbeeld, behalve zwart/grijs e.d.?

http://cdn3.lookbook.nu/files/looks/medium/115997_two.jpg?1232057205

kersenrood staat er ook leuk bij vind ik (: dus iets van een kersenrood jurkje ofzo eronder.

Dat is echt een mooie jas !!
Ik zou inderdaad zwarte jeans onder doen. Zwarte lak schoenen. Bruin sjaaltje met figuurtjes erop. (niet te druk). Witte nette bloes eronder. Grijze oorknopjes.
en een simpel tas erbij.

Okergeel + donkere jeans = :drooling_face:

Was het al een grapje vóórdat je merkte dat mensen het flauw vonden, of heb je dat daarna nog maar even besloten? (;

ontopic; Supermooie jas, leuke kleur! Ik had het laatst in de Cosmogirl gezien met een donkergrijs jurkje volgens mij, ik vond dat heel erg leuk staan! Met zwarte laarsjes of pumps ofzo. En volgens mij zei iemand een aqua sjaaltje, dat lijkt me er ook nog leuk bij! Maar hou de sieraden maar beter wel een beetje rustig, anders denk ik dat het er overdressed uitziet.

Ik vind het geen mooie kleur, maar dat komt omdat ik er gelijk een spook in lijk zo bleek ben ik haha. Maar als je het kan hebben, mooie jas! Ik zou het wel combineren met rustige kleuren zoals zwart, bruin, eventueel wit of grijs.

Ik vind het echt een leuke jas / kleur! Donkerblauw, groen, grijs, zwart.

Ik heb er eigenlijk niks aan toe te voegen, alles is al gezegd. Maar ik wilde wel even reageren om te zeggen dat ik hem echt heel mooi vind!

Turquoise,Wit,Rood,Bruin,Zachtroze? Ik weet het ook niet echt maar je doet toch alleen je jas aan als je naar buiten gaat wat boeit het dan welke kleren je aan hebt of bedoel je sjaal enzo?
Dan zou ik toch grijs en zwart doen!

Xx

lauren conrad had ook een x zo’n jas aan,
wacht ik zoek ff plaatje op.

http://i37.tinypic.com/2ns8f4i.jpg

Superleuke jas!
Ik zou ook vooral op safe spelen en combineren met rustige kleuren!
Nog een x, leuke jas! :grin:

Donkergrijs en zwart.

Legergroen!

met legergroen staat het volgens mij indd heel erg mooi!

upje (:

Vind 't echt een leuk jasje, zelf zou ik 'm combineren met een donkere jeans en bruine of zwarte heels. Leuke bruine of zwarte tas erbij en misschien van die houten accessoires? Moet zeggen dat het wel echt een herfst-/winterjas en -kleur is.

dat vind ik een leuke kleur!

ik zou zeggen bruin, zwart of wit, of een donkere spijkerbroek
maar dat is allemaal al gezegd