Mist hem nog steeds, ondanks alles.......

Hello everybody.

Ik zit met een probleem. Ik heb iets van 3 maanden met iemand ge-date (zie vorige topic van mij), we vonden/vinden elkaar leuk maar we hebben nu geen contact meer. Ik moest elke x zeg maar om ‘duidelijkheid’ vragen, wat hij niet snel liet merken, misschien is het wel een typisch jongens ding, wie weet. Maar toen ik zeg maar duidelijk begon te worden tegenover hem, want ik wilde natuurlijk weten waar ik aan toe was, begon hij een btje bitchy te doen. Waarschijnlijk kon hij het niet hebben dat een meisje zei wat ze dacht/wilde. Ik ben altijd heel eerlijk en aardig geweest, zijn ouders waren ook echt altijd aardig/respectvol.

Maar tot de dag aangebroken was:
Ik vroeg hem wat hij precies wilde en ik alles maar onduidelijk vond. Hij begon soort van stoer te praten en ‘opeens’ niet toe te zijn aan een relatie (ik wilde alleen weten of hij ‘ergens’ naartoe wilde werken of niet, ik zou zelf ook niet aan toe zijn aan iets serieus binnen 3/4 maanden, ik zou nog wel wachten maar dan wist ik iig wat hij dacht/wilde, aangezien hij heel veel meisjes kent en best veel achter zijn reet aan heeft). Want hij had me dat wel eerder gezegd dat hij me echt leuk vond en wel iets wilde, maar ons laatste gesprek opeens niet (dat ie nie toe was aan iets serieus) terwijl hij eerst altijd anders piepte).

Hij begon heel arrogant te doen en dingen te zeggen, btje discussie gehad, alles was duidelijk voor mij. Dat hij ‘vrienden’ wilde blijven, maar dat ie dat meer voor mij deed en hij nix zou verliezen dr mee). Toen begon ik hem te negeren hele avond en had ik hem de volgende dag verwijderd van ping (vooral omdat mijn vriendinnen mij dat aanraadden).
Hij was helemaal woest en had mij verwijderd van Facebook en stuurde mij een privebericht met iets gemeens wat met mij te maken heeft. Wat heeeeel triest is van hem. Heb hem daarna ook geblokkeerd op Facebook.
Ik was daar ook wel echt kapot van (van alles dat het zo gelopen is, want we hebben echt een leuke tijd gehad samen). Maar toch zit ik er mee en heb ik best spijt dat ik hem verwijderd heb (wat eigenlijk niet zo moet zijn, maar dat geeft mij het gevoel dat hoe het beëindigd is op Facebook door mij komt, denk nog steeds elke dag aan hem en alles en overal waar ik ben herinnert mij aan hem en mij) maar toch…

Sorry voor mijn lange bericht, als ik het kort zou houden, dan zou het een btje onduidelijk zijn. xx

Ik weet niet precies wat hij heeft gestuurd maar als dit iets heel gemeens is dan is het aan hem om sorry te zeggen en niet aan jou. Het klinkt of hij een beetje last heeft van bindingsangst.

Vergeet die kerel, je verdient beter.

Ik begrijp zo wat je bedoelt. Ik vind mijn ex nog steeds leuk, ondanks dat hij me gister een fucking hoer noemde op twitter en whapsapp, en nog veel meer dingen. Echt heel erg rot maar ik weet niet zo goed wat er aan te doen is. Als hij jou gemene dingen stuurt denk ik niet dat hij je waard is, en dat je hem beter kan vergeten. Zoiets kan in de toekomst namelijk weer gebeuren en dan ben je er kapot van, geloof me.

Bedankt voor jullie reactie.

@lovelishly: Het had iig met me uiterlijk te maken, niet echt een big deal meer want tis meer gwn kinderachtig wat ie zei (hij heeft ook trouwens wat terug gekregen).
Ja, het zou kunnen zijn dat ie bindingsangst heeft, maar dan moest hij mij dat gelijk de 1e x zeggen toen ik hem dat vroeg (wat ie wilde), gwn gelijk aangeven dat ie niet klaar is voor een relatie of iets in die richting denk ik dan:S…

@ICurse: Klopt, is ook wel zo… Maar alleen moet ik nog letterlijk dagelijks aan hem denken, wat ik het liefst gwn niet wil, heel raar…

@BulletxProof: Jaa zeg dat wel, het is echt respectloos wat ze allemaal kunnen zeggen tegen je, wat totaal niet kan maar dat je degene ‘toch’ nog steeds op een één of andere manier leuk kunt vinden/gevoelens kan hebben.

ik denk dat die er gewoon niet klaar voor is… zo’n jongen is nog speels, weet niet echt wat die wilt enz…