Missen

Mijn vriend en ik wonen 50 km uit elkaar, we zien elkaar alleen in het weekend, doordeweeks kan helaas niet (het is een uur met de trein en dan zien we elkaar suuuuuperkort…).
In het begin wat het voor mij nog niet zo’n probleem, maar nu begin ik hem steeds meer te missen. Ik val huilend in slaap en moet huilen als hij weggaat of ik wegga.
Maar ik maak het niet uit, dat zou mij nog meer pijn doen en veel erger. Ik kan mijn leven niet meer voorstellen met hem.

Weet iemand wat “tips”, zodat ik mezelf afleid en hem minder mis (voor mijn idee)?

Xxxx

misschien wat vaker bellen?
of een leuk fotoboekje op je nachtkastje leggen op door te bladeren?

Smsen, nog even met hem bellen voordat je gaat slapen, skypen.

Ik bel altijd iedere avond met me vriend, misschien kun je dat ook doen?

Skype? Of blijf één nachtje slapen als het kan. (:

Ik heb precies hetzelfde, al wonen wij 200 km uit elkaar xD Er valt niet veel aan te doen. Bellen, msnen… Elk weekend nadat ik bij m ben geweest val ik huilend in slaap, en dat al 1,5 jaar lang. Heb ook altijd het idee dat alles wat ik thuis doe zinloos is, en voel me ook wel eenzaam dan. Ik ben zo gaan denken, dat het niet erg is, en juist blij moet zijn dat je hem mist. Na een dag is het wel weer over, als ik weer onder de mensen kom.
Dus, dingen doen met andere mensen is ook een idee.

ik had hetzelfde, uiteindelijk heb ik hem zover gekregen om bij me in te trekken whuahha^^’

Inderdaad zoals iedereen zegt: skype, bellen,smsen… Brieven schrijven is ook romantisch en geeft ook een band. Is alleen jammer dat het wat langer duurt…xD Afleidingen zijn sport, lezen, tekenen (andere hobby?). Ik speel soms games en vergeet daarbij per ongeluk de tijd hahah… Dat kan je ook proberen als je graag spelletjes speelt (: Shoppen of je kunt ook gewoon tijd met vriendinnen besteden. Wat vind je leuk om te doen? Alleen als dingen leuk zijn, vergeet je de tijd.

Vooral aan het begin van mijn relatie had ik dat ook heel erg… We wonen ongeveer even ver uit elkaar als bij jou. Ben het nu wel gewend of zo. Inderdaad gewoon veel bellen etc!

Edit: ik slaap nu ook heel vaak bij hem en andersom, dus het is wel veranderd :stuck_out_tongue:

Ik heb hetzelfde gehad. Stuur 'm nog even een lief smsje, of bel hem even. En weet; de dag erna zie je dingen al heel anders.

Ik en m’n vriend wonen ook een uur reizen (uur heen, uur terug) van elkaar af maar ik spreek wel met hem af doordeweeks. Probeer toch een avond vrij te maken. En 's weekends inderdaad. Maar ik mis hem ook wel snel, maar gelukkig bellen we en smsen we héél veel. Hij belt echt wel 10x per dag haha. Maar ik ben ook wel een béétje een aanstelster want ik zie hem dus eigenlijk altijd iedere vrijdag (dan ga ik weer naar huis) en dan blijf ik van zaterdag op zondag slapen (of hij bij mij, net wat uitkomt) en vaak nog 's maandags of 's woensdags, dus ik mag absoluut niet klagen. Maar nu bijvoorbeeld zie ik hem zaterdag of zondag pas weer en heb ik het idee dat de wereld vergaat… Maar goed, lang leven telefoon + skype!

mijn vriend woont een uur en een kwartier van me vandaan, ik mis hem ook altijd heel erg.
Maar we bellen wel bijna iedere dag dat helpt wel, maar je zult het altijd blijven missen.
En ik denk altijd maar zo als we later samenwonen zie ik hem elke dag.

Ook mijn vriend woont 50 km hier vandaan.
Ik ga altijd met de trein en vind dat ook 's avonds geen pretje. Maar vaak ga ik eind van de middag erheen, eet ik gezellig mee, en ga ik bijtijds weer naar huis. Al komt het eigenlijk vaker voor dat we bij elkaar slapen. Hij slaapt meestal hier van donderdag t/m zondag. En die overige dagen eet ik meestal daar en ga ik weer naar huis. De tijd dat ik in de trein alleen zit bellen we totdat ik thuis ben.

En de dagen dat we niet samen zijn, bellen/msnen we altijd even voor het slapen gaan.
Sterkte, weet dat het moeilijk kan zijn.

Klinkt misschien lullig, maar heb je geen vrienden/vriendinnen? Sport? Huiswerk? Momenten waarop je ouders je een keer alleen willen hebben in plaats van niet of met je vriend? Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook heel graag bij mijn vriend maar soms ben ik blij dat ie ff weg is en dat ik iets voor mezelf kan doen. Liefst zou ik hem daarna weer zien maar dat zit er dan niet in haha.

haha, ik woon maar een half uurtje fietsen van mijn vriend, en toch zie ik hem minder dan jij:’)
Als je toch gewoon andere dingen gaat doen, valt het wel mee?
Ik moet supervaak werken plus school en alles. En af en toe ook nog shoppen en dan is er toch weer een gigantische tijd om!

ik heb het zelfde probleem, nu moet ik zelfs 2 weken hem missen, echt vervelend, maar je moet gewoon even met hem webcamen even bellen, smsje voor je gaat slapen, foto’s kijken gewoon positief der over denken, Gewoon denken: Yes zaterdag zie ik hem weer! dan gaat de week ook veel sneller voor bij :slightly_smiling_face:

Ik wil niet kut doen, maar bij mij gaat dat niet zo xD Ik zie m heel vaak twee weken niet, en dan gaat de eerste week véél sneller voorbij dan de tweede. Als ik denk 'oh vrijdag!'en het is dinsdag, dan duren die drie dagen ééuwig. :stuck_out_tongue:

Bel hem gewoon elke dag een keer,
mijn vriend woont dan maar 2 straten van me af,
maar we hebben het allebij heel druk,
en zien elkaar heel weinig,
dus bel ik hem elke avond.
Je moet hem gewoon bellen,
en daarna iets anders gaan doen,
want totaal niet met hem te maken heeft.