missen

Hee,
Ik weet niet of hier al een topic over was.

Maar mijn vriend is voor 2 week op vakantie met vrienden. Hij is nu 3 dagen weg.
Ik mis hem echt zo erg dat ik vet vaak moet huilen.
Ik heb mijn dagen wel redelijk vol gepland, maar ´s ochtends en ´s avonds mis ik hem echt zo erg…

Ik weet echt niet wat ik eraan kan doen. Probeer er al niet veel aan te denken en veel met vriendinnen te praten. Maar het help niet echt…

Heel soms krijg ik een berichtje van hem. Maar dat is echt maar 2 keer per dag.
Ik moet echt zo erg wennen aan het weinige contact, en dat hij zo ver weg is…

Hebben jullie tips voor mij?

Ik zit met hetzelfde dus ik volg dit topic even

ik ken het zelf ook, maar weet ook niet wat je eraan kan doen…
dikke knuffel :sob::muscle:

Als ik jou was, zou ik proberen te denken aan hoe het is als hij weer terug van vakantie is!

Kan je hem niet whatsappen?
Hij is er dan misschien niet, maar je praat dan wel gewoon met hem gezellig.

jaa ik stuur ook best veel berichten. Maarja komt ook zo stalkerig over…

In de ochtend, avond te sporten gaan! Dan ben je met je gedachtes even helemaal ergens anders!

ja, das gewoon 2 weken ff doorzetten. Het is te kort om eraan te kunnen wennen en te lang om zelf leuke activiteiten te plannen zodat je non-stop bezig blijft.
Je moet gewoon wel leuke dingen blijven doen en de momenten waarop je hem mist mag je gewoon verdrietig zijn.
en het feit dat ie maar 2 smsjes per dag stuurt vind ik niet gek. Het is echt heel duur dat smsen etc. Misschien kun je vragen of ze daar wifi hebben, dan kun je chatten ofzo. maar goed je moet niet vergeten dat hij met vrienden is en dat hij dus zn tijd in andere dingen steekt.
(waarom laat je je vriend trouwens op vakantie gaan met zijn vrienden? hij is zeker op zuipvakantie… waar alle meisjes (en alle jongens ook) ladder zat zijn en geen idee hebben wat ze doen en zichzelf voor schud zetten??) oke laat ikh et niet erger maken dat t al is:P

Haha nouja hij is niet echt op een zuipvakantie.
Dat valt wel mee.

En ik ken zijn vrienden, dat komt wel goed.

Ga iets voor hem maken voor als hij terug is!
Koop een leeg fotoalbum/scrapbook en plak er foto’s in, maak gedichtjes, tekeningen, vanalles! (Staat ook in het Crea Bea subforum volgens mij als verjaardagscadeauidee)
Of ga iets plannen voor als hij terug is (al kun je dat mss pas over 2 weken doen, plan een picknick ofzo).

Bedankt voor de tip!
Ik ga naar zijn kamer als hij terug komt van vakantie.
Dan komt hij laat terug, en dan ben ik er als verrassing :slightly_smiling_face:

@ JARxOFxHEARTS

Sorry, maar wat een vreemde reactie. Hij is d r eigendom niet, als hij op vakantie wilt met z’n vrienden hoeft hij haar toestemming niet hoor.

Het is lastig, maar gewoon doorzetten! Leuke dingen doen met vriendinnen en er gewoon niet al te veel aan denken. Dan is het zo voorbij!

Wat mij heel goed hielp toen hij op vakantie was, om hem elke dag een mail te sturen! Gewoon met allerlei onzinnige dingen, maar ook met de dingen die ik meegemaakt had die dag. Zo had ik toch het idee alsof ik met hem praatte, en zo kon ik toch alles kwijt wat ik hem graag wilde vertellen!

Waarom zou hij niet op vakantie mogen met zijn vrienden dan?

Jaa maar ik kan wel met hem whatsappen dus dat helpt ook wel.
Alleen hij antwoord maar 2x per dag ofzo.

Maar nu ik het plan heb om hem te verrassen als hij terug is gaat het weer beter.
Ben weer helemaal vrolijk!!

ja sporten werkt echt! wat ook leuk is (je moet er van houden) is om een heleboel foto’s te bestellen van allemaal leuke momenten met je vriend maar ook met vriendinnen/familie/enz en dan een collage of plakboek maken. Ik word daar altijd vrolijk van :slightly_smiling_face: of een serie downloaden en kijken (gooische vrouwen bijvoorbeeld!)

Nee hoor ik denk er ook zo over maar ik weet hoe lastig het kan zijn, ik miste mijn vriend ook altijd na 1 dag.

Heb jij zelf een relatie als ik vragen mag? Niet aanvallend bedoeld.

Maar het zijn inderdaad maar twee weekjes, maar als je zo gek op iemand bent en je gaat ineens van heel veel contact naar vrijwel geen contact mis je diegene wel. Zeker als je weet dat hij allemaal leuke dingen doet met vrienden terwijl jij thuis zit. En dan is het lastig om nuchter te blijven, maar als je genoeg afleiding zoekt gaat het inderdaad sneller voorbij dan je denkt :slightly_smiling_face:

Ja ik vind twee weken nu ook niet zo lang meer maar vroeger wel :slightly_smiling_face: