Misselijkheid, hoofdpijn en duizeligheid!?

ik weet dat jullie geen dokters zijn ofso maar misschien weten jullie wat ik moet doen.

Gisteravond na het voetbaltrainen ging ik douchen en daarna kreeg ik ineens hele erge hoofdpijn en werd ik duizelig. ik werd ook heel misselijk ik heb gisteravond 4 keer overgegeven. elke keer als ik wou liggen moest ik overgeven en als ik ging zitten had ik veel meer last van m’n hoofdpijn. ik had een paracetamol ingenomen, hielp niets. daarna een pil van mn moeder voor migraine, hielp ook niets. toen had ik maar een slaappil ingenomen en viel ik in slaap. nu werd ik vanmorgen wakker en nog steeds knallende koppijn en duizelig (misselijkheid valt wel mee)

Weten jullie iets tegen ?? :anguished:?

Al die pillen in een paar uur? Dat kan bijna niet goed zijn, had je ook een hele slaappil? Want ik kan me dan namelijk heel goed voorstellen dat je lichaam nogal heftig reageert op zoveel pillen en dat dat bijdraagt aan je hoofdpijn en duizeligheid. Maar verder zal je wel gewoon een virus hebben? Goed rust houden, veel water drinken en genoeg vitamines binnen krijgen.

Ik denk dat je toch even langs de dokter moet gaan, dat lijkt mij het verstandigst!,

nee er zaten cker wel 2 à 3 uur tussen die pillen (kwas vannacht tot half 4 wakker) en het was geloof ik geen hele slaappil

Oh oké, ik dacht al haha. Nou beterschap:)!

Is het niet gewoon buikgriep? Dan kan je geen stap verzetten en je écht niet bewegen of het komt er weer uit?

Zelf heb ik er ook last van. alleen nu al 2 á 3 weken :S ik ga morgen dus ook naar de dokter… miss als ik meer weet kan ik het weer hier op posten (:

klinkt als een buikgriep of je bent zwanger x’]

kdenk zomaar dat ik niet zwanger ben XD ik ga het gwn afwachten en als het over een paar dagen niet over gaat denk ik dat ik dan maar ff naar de dokter ga…

ik zou even langs de dokter gaan! kunnen heel veel dingen zijn…

Ik zou inderdaad even langs de dokter gaan, dat lijkt me beter dan allemaal pillen slikken. Misschien kan de dokter je wat voorschrijven.

Waarom zegt iedereen naar de dokter? Je hoeft niet om elk dingetje naar de dokter toe te gaan hoor? Misschien is het gewoon buikgriep en is het over 2/3 dagen over. Of gewoon een virus wat ze heeft opgelopen. Dan moet je gewoon uitzieken.

Precies wat ik wou zeggen.

ja ik weet dat je niet voor elk dingetje naar de dokter moet gaan daarom ga ik eerst nog een paar dagen wachten als het aanhoud dan ga ik pas het lijkt dan misschien wel ff verstandig want als het over een week of twee weken nog zo is dan lijkt het wel heel lang voor een buikgriep

niet je hoofd gestoten of gevallen? zou een hersenschudding kunnen zijn namelijk!