Misselijkheid en geen eetlust?

Hoi allemaal!

De laatste tijd ben ik s ochtends als ik wakker word als ik naar school moet en in het weekend erg misselijk. Ontbijten heb ik altijd al gedaan, maar daar heb ik de laatste tijd ook geen zin meer in, toch blijf ik wel ontbijten omdat de misselijkheid voor een tijdje weg gaat. Na ongeveer 2 uur komt de misselijkheid weer terug. De gehele dag loop rond dat met het gevoel dat ik nergens trek in heb, dit is erg vervelend. Hebben sommige meiden dit ook? En wat kan je het beste doen?

Heb ik ook gehad, toen heb ik pillen tegen brandend maagzuur gehaald en daarna was het weg. Misschien kun je dit proberen? Anders misschien even naar de dokter.

Ahh bedankt voor de tip! Ga ik doen, ik hoop dat dit helpt.

Ik weet natuurlijk niet hou oud je bent, maar ik heb dit ook gehad toen ik 15/16 was. Ik heb toen niets gedaan het ging vanzelf over, nu heb ik er geen last meer van.

Het kan zijn dat je misschien vitaminetekort heb? Of misschien last van stress? Ik zou het nog even aankijken, meestal gaat zoiets vanzelf over. Als het echt niet meer uit te houden is kan je altijd langs de huisarts gaan.

ik wil je geen trauma opleveren, maar ik zou naar de dokter gaan, ik ken 2 mensen die dit gehad hebben: mijn nicht van 24, en die had kanker, (dat is wel het toppunt, maar het is toch echt zo) en mijn tante, mijn tante had vitamine tekort (dat is t waarsch.) en ze heeft nu een soort gele pilletjes waar ze er 3 van per dag slikt ( ik had ook een beetje vitamine tekort dus ik slik die ook, en ze smaken best lekker) oh ja, denk maar niet dat je kanker hebt, want dan zitten er meestal nog een paar dingetjes bij (bloedneuzen,heel moe zijn etc.) succes!

Ik heb hier 's ochtends ook last van, maar dat heb ik vooral als ik veel stress heb. Ik kan bepaald voedsel dan minder verdragen, ik weet niet hoe dit bij jou is maar ik kan bijvoorbeeld geen brood naar binnen krijgen of crackers of beschuit e.d, maar wel fruit en groente. Ik eet dan bijvoorbeeld een halve appel met een stuk komkommer. (Niet te veel, want anders dan komt het er weer uit).
Misschien zou je dit eens kunnen proberen, en ik zou je aan raden of 's avonds laat geen tussendoortje meer te nemen. Als ik 's avonds bijvoorbeeld nog een handje met noten eet of iets in die trant dan kan ik de volgende ochtend ook niet ontbijten omdat ik dan misselijk ben.