Misselijk van verliefdheid!

Ik ben super verliefd, en hij ook op mij (YES!). Maar…Ik kan de laatste weken niet meer fatsoenlijk eten, omdat ik elke keer weer misselijk word! Wat moet ik nu doen?

haha dat heb ik ook,

gewoon eten :grin: maar geen snoep ofzo maar wel gewoon sochtends, smiddags en savonds eten

Ik ken je gevoel helemaal alleen ,bij mij kwam de misselijkheid omdat hij iemand anders leuk vond en niet mij (we hadden niks).

Je moet dan nu denk ik gewoon kleine dingen ,zoals een cracker of beschuitje te eten ,want niks eten is ook niet verstandig!
Probeer dus kleine dingen te eten en langzamer steeds meer :wink:

Hihi, klikt bekent… :flushed:
Ik kan ook al weken niet normaal eten & ik wordt helemaal misselijk als ik hem zie dan maakt m’n maag gewoon 300000 salto’s…
I love him soo much!
Maar sucses hee!

herkenbaar…ik moest een keer echt bijna kotsen…zo misselijk was ik:P zorg er maar gewoon voor dat je verkering krijgt met hem:P

ooh ik ken het, ik heb dat ook… het is echt suuuper vervelend . kan niks doen of dan wordik gelijk helemaal misselijk :s

Hehe, ik ken het.
Blijf (zoals iedereen al zegt) gewoon maar gezond eten en dan komt alles goed. (:

Oh, wat leuk! :3
Ben nog nooit verliefd geweest, lijkt me een geweldig gevoel haha.
Maar gewoon blijven eten en dan komt alles goed.

ik heb dat ook misselijk naar veerlangens
X

Dat heb ik ook, op de dagen dat ik hem ga zien ben ik helemaal misselijk en eet ik bijna niks. Maar dat is omdat hij ver weg woont en ik hem niet zo vaak zie gok ik.
Ik vind dat het gewoon de zenuwen zijn :wink:

Haha misselijk worden van verliefdheid is niet zo een lekker gevoel;p

Ik krijg altijd van die adrenaline boosts ofzo en dan moet ik altijd even springen of rennenxD

ik heb er echt nog nooit last van gehad.
wel toen hij met de auto naar lloret ging en niets liet weten, ik was zo bang dat ie dood was en had al allemaal plannen dat ik naar frankrijk moest om hem te bezoeken en me werk moest afzeggen en blabla… dus die ochtend kon ik niks eten toen ik wakker werd

maar als ik jou/jullie was, gewoon lichte dingen eten zoals crackers of iets… anders word je straks kei ziek!

dat heb ik sinds kort ook, voor het eerst. en dan krijg ik koppijn omdat ik te weinig eet.
Maar je moet als het ware even ergens geconcentreerd gaan zitten eten. (en dus niet naast de computer ofzo, want dan vergeet je het al snel) en je ‘focussen’ op wat eten. neem gewoon brood en random overleefbare dingen :3

jaaa dat had ik ook , duurde een week ofzo en dat was de eerste week dat ik echt met mn vriendje afsprak
een paar dagen at ik amper wat , en toen heb ik mezelf echt gedwongen om het avondeten helemaal op te eten
doordat mn maag niet meer zo leeg was , was het sindsdien heel makkelijk om kleine beetjes te eten en zo langzaam aan weer normaal te gaan eten xD

mischien een domme vraag maar ik ben echt nog nooit verliefd geweest…
wel dat ik heeeeeel onzeker werd als er een jongen die ik knap/heel aardig vond voorbij liep ofzow , of is dat het …
verliefd zijn en overdrijven mijn vriendinnen ??
en ik mag van mijn ouders pas een vriendje als ik 17 ben :open_mouth: :’(
en ik ben best vaak gevraagd door echt leuke jongens dit jaar maar ik moest dus nee zeggen terwijl ik wel wou :S ( niet arro bedoelt hoor)
of zal ik het geheim houden dat ik met em heb :face_with_raised_eyebrow:
xx

verliefd zijn kun je niet goed beschrijven. het is gewoon dat je een jongen meer dan gewoon leuk vindt, ik denk dat de beste omschrijving is?
je moet zelf doen wat je wil, en misschien kun je er een keer over praten met je ouders?

OT: ik wordt nog steeds misselijk van verliefdheid van mn vriend :]’

dat heb ik de laatste tijd ook ;
ik vind op dit moment een jongen
superduperleuk, en dan krijg ik soms
ook niets weg, of juist wel… en soms ook
misselijkheid (^:

@ rock it
ja ik vind em leuker dan anderen denk ik …:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:
en hij smste gisteren ''als er nu echt nnu iemand je mee uit zou vragen zou je dan ja zeggen??

WAT MOET IK ZEGGEN :grinning::smiley:

zeg dit:

hmm dit is best wel een moeilijke. maar als jij degene zou zijn dat zou ik best weleens ja kunnen zeggen! xxx

[i]wooot @ burningup perfect! zou ik ook doen!

on topic haha klinkt echt bekend allemaal x]
1 avond ging ik naar een feestje en ik wist dat hij er ook zou zijn
(we hebben niks nada noppes)
en ik was misselijk echt niet normaal haha mijn ouders zeiden zelfs
ja je eet niet, je ziet bleek, je kunt beter thuis blijven vanavond.
dan kun je moeilijk zeggen, ja maar het komt omdat ik verliefd ben
hahaha.[/i]