Misselijk van chatten

-

Zeg het hem gewoon

Haha ik herken het!!! Een jongen heeft ook heel lang zo tegen mij lopen praten, echt gad-ver.
Ik antwoordde er gewoon nooit op. Of heel af en toe wel eens, maar dan was het niet meer dan ‘haha’

Hij vindt je duidelijk leuk ja.

Zeg het hem, dat je hem als een vriend ziet en dat je het jammer vindt dat hij met je filrt. Of probeer het contact gewoon wat te verminderen.

Je bent natuurlijk niet verplicht om met hem te chatten, maar als je gewoon vrienden wil blijven (en op die manier wel met hem wil praten) dan zal ik het er met hem over hebben.

ik zou het gewoon duidelijk en hard zeggen zodat het meteen binnen komt. niet kleine hints geven, maar gewoon direct zijn dat je er echt niet meer inziet dan vriendschap en het vervelend vind als hij je bijvoorbeeld zijn koningin noemt…

Ik zou zeggen dat ik al die complimentjes en flirtachtige dingen onnodig vind in een vriendschappelijke relatie. Dan zou ie het wel moeten snappen.

-

Hoe reageerde hij?

Probeer hem niet te negeren of kortaf te doen, daar word hij alleen maar onzeker van en lijk jij een bitch, zeg gewoon heel eerlijk tegen hem, het lijkt alsof je me leuk vind door hoe je praat enso, en ik wilde alleen even zeggen dat ik je echt niet meer zie dan alleen vrienden, en dan kan je eventueel er achteraan zeggen ik heb dus liever niet dat je met me flirt

Dit vind ik echt onzin. Je bent hem niet verschuldigd om hem heel lief af te wijzen en zijn ego niet te krenken. Ze heeft het niet gedaan, dus heeft hij geluk. Maar je bent geen bitch omdat je jongens die veel te aanhankelijk doen gaat negeren.

ZOOOO HERKENBAAR

mee eens

Dit

-