Misselijk - spugen.

Hay!
Ik ben heel erg misselijk, en als ik zegmaar ga ‘spugen’ dan is de misselijkheid weg, maar het lukt niet.
Me moeder zij; dan moet je je vinger in je keel steken,
maar dat is echt 1 ding wat ik NIET durf…
maar ik wil echt van die misselijkheid af zijn deze summerdag!
what to do? tips om het wel te durven? :S

HO VERKEERDE,
dit moest in beauty staan,
had niet door dat ik op fashion drukte. :anguished:?

Een pepermuntje nemen. Ik kan zelf niet voorstellen dat het daardoor overgaat, maar ik heb een vriendin en die is vaak misselijk en daarom neemt ze altijd pepermunt, daar gaat het van over blijkbaar…

oh sorry ik las verkeerd denk ik xD… dit heeft niet echt te maken met wat je bedoelde, om het spugen te durven, maar misschien helpt het? ;p

spugen is heel ongezond
ik zou naar de dokter gaan en om medicijnen vragen die misselijkheid vrminedren/onedrdrukken
geen vinger in je keel steken
en er maar gewoon mee leven

Heb je geen pilletjes tegen de misselijkheid in huis (Motilium bv) ?

helpt dat echt?

doe het gewoon.
het is jouw keuze: ziek zijn of niet ziek zijn

Chips eten! dat helpt bij mij altijd, waarschijnlijk moet je er nu niet aan denken om dat te eten, maar omdat het zo zout is helpt het tegen de misselijkheid.

Tja, durf ook nooit een vinger in mn keel te steken als ik echt kotsmisselijk ben en dr komt niks ; ) (niet dat dat vaak is, maar ik weet hoe t voelt :stuck_out_tongue:)
Maar denk dat je toch gewoon geduld moet hebben en misschien meer proberen om je misselijkheid minder te maken (spa rood, 7-up, iig, bubbels drinken, helpt.) dan erger, want mss ben je dan straks nog misselijker en kan je nog steeds niet kotsen ; )

Bij mij werkt iets in mn keel ook nooit trouwens, schiet wel eens uit met mn tandenborstel en dan ga ik alleen maar kokhalzen en echt niet kotsen of zo ; )

Cola drinken

idd dat helpt echt.

Ja, datwerkt bij mij ook!
En wat ook altijd helpt, cola. Echt waar =)
Oo joke, hij stond er al.

Ik kan ook niet kotsen, helaas.
Lucht vaak wel heel erg op, maar t is ook heel erg slecht dus doe maar niet.

eten. heeel veel xD dan komt het vanzelf wel. want er is niks zo pijnlijk als kotsen op een lege maag. bij mij voelt het dan alsof mijn maag eruit komt.

Verplaatst.

Cola helpt bij mij.

Zeg, als je misselijk bent is kotsen toch niet slecht?
Tis volgensmij alleen slecht als je het vaak doet door boulimia ofzo, want dan komt er veel te vaak zuur in je slokdarm en dat is slecht, maar dat kotsen als je een keertje misselijk bent slecht is valt volgensmij heus wel mee…

Inderdaad. Als je het heel vaak doet, dan tast t zuur in je maagsap je tanden aan. Een keertje kan niet kwaad.

nou ik kan nu echt niet aan eten denken!
en heb het al 2 dagen,
het is zo irritant
ik heb wel prik proberen te drinken maar daar ging ik van kokhalzen haha :stuck_out_tongue:!
nu gaat het opzich wel.
Maar als ik ga spugen dan is het wel voorbij zegt mama… :S