misselijk, overgeven?

haaaay,
ben nu al een paar dagen misselijk en sindsgisteravond heb ik het goevel alsof ik moet overgeven. Ik moet voor morgen beter zijn… of iig niet misselijk. Dus kan ik nu maar beter gaan overgeven? Meestal is het dan toch wel over… ofniet?
x

Ja klopt, als je hebt overgegeven ben je er meestal vanaf :slightly_smiling_face:
Je kan ook wachten tot morgenochtend…

Volgens mij ben je er juist níét vanaf als je één keer hebt overgegeven…
Iemand vertelde mij laatst dat van cola drinken je maag rustig wordt, dus misschien hoef je dan helemaal niet meer over te geven? :]

enig probleem, ik durf mijn vinger niet in mn keel te steken
maar voel me nu echt beroerd! dushet lijkt me beter als alles er maar uit is :wink:
Probeer straks wel haha…

cola is toch goed voor je darmen :stuck_out_tongue:?
ja ik eet ook wel normaal, maar soms komen er van die momenten op dat ik me echt beroerdvoel!
maar morgen is er een feest waar we nu al 4weken naar uit kijken =)

Cola kan inderdaad helpen tegen de misselijkheid maar bij mij werkt overgeven veel beter, haha =P
Ik had alleen een paar maanden geleden, dat het na 1x niet over was.
Maar na de 2e x wel!

Oh en over dat vinger in je keel: het is even een raar gevoel maar dat merk je na een seconde of 3 niet eens meer (ik dan =P)

ik kan het echt niet… ik begin dat te kokhalsen & dan vind ik het te eng worden en doe ik snel mijn vinger eruit…
maar morgen hebben kamp van school! Dus wil ik niet missen
Als ik een apsirintje neem? kan ik dan welgaan drinken morgen…
dat gaat toch niet echt samen?

geen aspirintje nemen als je misselijk bent. Domperidon ofzo kan wel :grin: En cola helpt inderdaad ook.

cola is volgens mij inderdaad voor je darmen, en niet zozeer voor je maag (en daar heb je volgens mij juist last van als je misselijk bent)
uhh een of ander medicijn voor maagzuur waar je mee doodgegooid wordt op de reclames? :stuck_out_tongue:

gewoon lekker slapen =)) werkt altijd het beste! (met een emmer ernaast voor als je toch moet overgeven)

Cola helpt wel hoor! Je gaat dan boeren en dan kan je misselijkheid ook weg gaan. Een droge cracker helpt ook. (uit ervaring :grin:)

cola drinken, dat helpt echt!
en even vroeg naar bed, en bij mij helpt het om goed te blijven eten (like droge crackers ofzo, iig dat je iets in je maag hebt).

Een stukje droog brood/stokbrood met niks erop helpt vaak wel een beetje bij mij :]

dat heb ik ook altijd! :drama:

maar ik drink dan gewoon cola en ik boer lekker veel
en dan gaat 't weg (:
alleen vindt de rest van 't gezin dat niet zo leuk XD

haha heb een glas cola gedronken en gewoon alles opgegeten!
als het morgenochtend niet over is, probeer ik nog wel een x te overgeven
maar alshet niet werkt… kun je met een paracetemol op stap gaan?
Of iburpruvin (als je het zoiets schrijft)