Misselijk na seks

Hi,

Ik zit al een hele tijd met een problemen. Altijd na seks wordt ik extreem misselijk (soms ook bij het voorspel). Nu is het zo dat mijn vriend en ik al ruim 10 weken geen seks gehad hebben vanwege dit. Mijn vriend probeert het telkens weer opnieuw maar ik kap het altijd af. Dit komt doordat ik bang ben dat ik weer misselijk wordt. Ook ben ik onder het seks hebben snel moe en heb ik helemaal geen energie meer.

Heeft iemand een idee hoe het komt dat ik steeds misselijk wordt?
Alvast bedankt.

Ik zou naar de husiarts hiervoor gaan.

Klinkt dat het misschien iets is met je bloedsomloop of iets dergelijks ??

Ik had hier in het begin helemaal geen last van, maar sinds die keer opeens wel.

Ik denk dat je er onbewust te veel mee bezig bent. Je zegt dat je al een tijd geen seks hebt gehad omdat je bang bent om misselijk te worden, maar heb je er al eens aan gedacht dat dat ook de reden kan zijn dat je nu misselijk wordt? Omdat je daarvoor er nooit last van had.
Ik zou het gewoon weer een keer proberen, rustig aan beginnen ofzo en even stoppen als je misselijk wordt. Kijken of het daarna wel gaat. Weet je vriend ervan?

Dankjewel voor de tip. Ja mijn vriend weet ervan. Hij probeert me ook altijd gerust te stellen en nieuwe dingen te bedenken. Er is wel een kans dat dat een reden is ja.

Ik denk dat het nu gewoon tussen je oren zit. Je associeert seks automatisch nu met misselijkheid. Ik weet even niet wat je er aan kan veranderen. Iets nieuws proberen?

Klinkt als een te lage bloeddruk…toch ff langs de dokter.

Misschien adem je wat verkeerd? Heb dat namelijk ook en dan wordt ik ook misselijk… Probeer je ademhaling wat meer onder controle te houden.