misselijk/geen honger 's ochtends.

oké, ik heb dit al n tijdje, dat ik misselijk ben &dan vaak ook geen honger heb 's morgens. ik heb van meisjes uit mn klas gehoord dat zij dat ook hebben, en een daarvan zei tegen mij dat het (waarschijnlijk) komt doordat je te weinig slaapt? is dat zo ? of wat is 't dan ?;p

Oh dat heb ik ook. Ik ontbijt ook zelden… (Nee, het is niet nodig nu preken te geven, want ik weet dat het slecht is, maar ik krijg echt geen hap door m’n keel dan.) Waar het van komt kan ik je alleen niet mee helpen :frowning_face:.

ik kan 's ochtends ook niet eten, en als ik het probeer en het wil doorslikken krijg ik kokhals neigingen…
ik moet eerst naar school fietsen of iets anders doen voor ik kan eten, moet wachten tot ik honger krijg…

ontbijt dus zelf ook niet, sommige mensen hebben dat
denk niet dat er echt iets is wat je kan doen

Ik ben ook echt misselijk x]
Dus ik kan je niet helpen…

ik was er ook vergeten bij te zetten, dat ik 's middags als ik thuiskom van school dan weer vreetbuien heb ö

ik heb dat ook… Maar ik probeer tóch wat weg te krijgen. Dus meestal eet ik dan *met moeite* een halve boterham. In de pauzes op school heb ik dan wel weer hele erge honger…

Euh, ik heb soms zulk honger dat ik geen honger meer heb en misselijk word :$.
Misschien dat dit het is, ik denk het niet eigenlijk.

Ik heb het ook, maar meestal alleen als ik vroeg op moet staan, dus drink ik dan altijd drinkontbijt/goeiemorgen.

zulke honger dt je geen honger meer hebt?:face_with_raised_eyebrow: nog nooit van gehoord :grinning:

Ik had/heb dit ook, maar sinds kort dwing ik mezelf er toe om hoe dan ook special k te eten in de hoop dat ik altijd zal ontbijten.

Ik eet nooit in de ochtend. Ik kan ook niet eten dan.

Ik kan geen brood eten 's ochtends.
Kan meestal wel vifit drinken of cornflakes met veel melk eten.

nou, als je alleen 's ochtends misselijk bent moet je misschien even een zwangerschapstestje halen? (weet niet hoe oud je bent/of je al sexueel actief bent). Wat ik zelf vaak heb is dat ik soms net niet helemaal lekker zit met m’n suiker (niet zo erg dat ik suikerziekte heb maar soms heb ik er last van) in dat geval kan je dat snel controleren met een vingerprikje bij de dokters-assistent.

okee, weet ik dat ook weer :'D
maar ff n vraag;
hebben jullie (onderandere) als je terugkomt van school dan ook een vreetbui ?

Misschien kun je voortaan yoghurt eten?

Ja, heel erg. :’)
Maar op school eet ik ook nooit.

Ik heb 's ochtends ook nooit zoveel trek, maar dat is omdat je dan haast hebt en gewoon omdat het zo vroeg is dat ik nog in de slaapstand sta en niet in de eetstand :stuck_out_tongue: In het weekend als ik alle tijd heb (en dan hoeft t niet eens zo te zijn dat ik heel laat opsta) eet ik zó twee boterhammen en een beschuit, maar als ik weg moet kan ik ook nooit veel op ; )
Daarbij heb ik ook een periode gehad dat ik idd gewoon helemaal geen trek had 's morgens, niet echt met een haastreden ofzo. Denk niet dat het iets lichamelijks is, maar je kan er als je het vervelend vindt wel mee naar de dokter gaan.
(Zwangerschap lijkt me een beetje onlogisch, daar had je dan zelf denk ik ook wel aan gedacht ; )).

Ow, dat is best normaal toch? Dat je eerst trek hebt, maar als je dan nog langer wacht is het ineens omgeslagen in een vaag misselijk gevoel, maar dan weet je dat je net trek had dus probeer je toch te eten en als je dan gaat eten krijg je wel weer trek (tis alleen dat je daar dan dus meestal geen zin meer in hebt ; )).
Als je na dat misselijke gevoel nog langer wacht krijg je trouwens meestal wel weer honger.

Dat heb ik ook, en pas na een uur of 2 is het op school pas weg. Op school zelf eet ik eigenlijk nooit wat, alleen soms iets uit de automaat shame on me
En na school idd die vreetbui, maar dat begint al steeds minder te worden.

Terwijl ik in het weekend best veel 's ochtends eet…

heb ik al ns n paar x geprobeert, maar daar krijg ik ook niet meer van op. soms maar 2 van zo’n kleine theelepels.