Misselijk door verliefdheid

Heei,

Het klinkt misschien een beetje raar maar ik hoop dat dit jullie ook bekend voorkomt, ik ben de laatste dagen misselijk omdat ik verliefd ben! Die jongen is ook verliefd op mij maar ik ben nog niet helemaal aan verkering toe dat heb ik ook gezegt en hij vind het niet erg om nog even te wachten maar steeds als hij dus een lief berichtje stuurt of als hij in de buurt is dan word ik misselijk en zeker s’ochtens als ik wakker word:S ik word er helemaal gek van! Soms ga ik zelfs trillen als hij iets liefs zegt op whats app ofzo IK WORD ER GEK VAN!! Herkent iemand die misselijkheid???

Fout topic sorry

Waar moet dit staan dan?

Ik herken het wel een beetje had ik ook ik heb he nu niet meer omdat ik nu een relatie met hem heb als je echt misselijk word van verliefdheid dan ben je er wel klaar voor hoor meid!

Oh fijn ik ben dus gelukkig niet de enige! Maar het gaat er alleen om dat hij dus 3 jaar ouder is maar hij is wel echt SUPERLEUK ^.^ misschien ben ik er dus wel klaar voor

Het is niet dat ik misselijk word omdat hij zo vreselijk is ofzo maar ik weet niet waar het door komt en mijn eetlust is ook helemaal omlaag gegaan

Dat je eetlust omlaag is gegaan, dat is normaal haha! Dat hoort bij verliefdheid.

^ Iets naar onderen scrollen en dan kom je bij de symptomen.
Onder het kopje: ‘Ben ik verliefd’ ofzoiets.

Ja inderdaad. Als je verliefd bent, heb je meestal geen eetlust. Waardoor je misselijk wordt.

Waarom ben je nog niet aan verkering toe? Volgens mij ben je tot over je oren verliefd! :stuck_out_tongue: Ga ervoor!

Nee nee ik reageerde op het foute topic :slightly_smiling_face: mijn fout dus

ik heb dat ook, iedere keer als die een bericht stuurd of ik die heb gezien of zie, word ik heel hyper, maar als ik bij hem ben gaat dat dan wel over

je bent niet de enige die dit heeft :wink:

Nou, ik word er niet misselijk van gelukkig! Ik zou er bij jou gewoon van je verliefdheid genieten, aangezien hij jou ook leuk vind :grinning:

ik herken het, heb zelfs een keer de ochtend nadat ik met mijn crush gezoend had overgegeven, alle stress kwam eruit.
je kunt er vrij weinig aan doen, wordt vanzelf wel minder

sterkte!

dit !!

ik heb dit echt altijd eh :stuck_out_tongue:
ik sta dan heel hyper te doen en ik loop dan letterlijk met zo’n bigsmile rond en iedereen weet direct waarom :stuck_out_tongue:
maar als ik dan bij hem ben ben ik wel terug rustig maar heb ik wel nog een smile op mijn gezicht :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je gewoon nerveus bent haha. Relax en dan komt het vanzelf wel goed.

En ja, probeer je rustig te houden als hij wat zegt, daarna mag je met een big smile weglopen, of ergens heengaan en even juichen en springen ^.^

Weet je wat ik dan heb? Het gevoel dat ik zweef. Echt heel raar. Maar dan krijg ik een prikkeling in mijn hoofd die me als het ware doet zweven hahaha

dat ook :slightly_smiling_face: en dan zit ik te dromen en zit ik echt met een bigsmile rond te lopen en word ik heel hyper :stuck_out_tongue:
maar achteraf isdat weer weg :slightly_smiling_face: