Misschienzwanger,zelfmoordgedachten,noodpil..HELP!

Hey meiden,
ik zit met een heel groot probleem,
ik heb vorige maand de 18de onbeschermd seks gehad onder invloed van drugs (dus meiden nooit aan beginnen!) hij is dan ook in mij klaar gekomen dat was in de avond maar de morgend erna hadden we dus weer onbeschermd seks gehad omdat ik toch al wist dat ik de morningafterpil ging halen,het was 19uur erna dat ik de morningafterpil had ingeslikt…Ik ben niet aan de gewone pil,maar ik heb van velen gehoord dat het alleen werkt als je de gewone pil ook gebruikt,en dat je regels dan tot één week te laat kunnen komen,toen ik onbeschermd seks had was ik net 3dagen gedaan met mijn regels,ik heb mijn regels om de 32dagen,ik wil dan nu weten wanneer ik dan ten laatste mijn regels zou moeten krijgen want ik snap er niets van. Ik ga vrijdag zwangerschapstest doen bij mijn huisarts maar ik vraag mij af of je dan extra voor de test zou moeten betalen of niet,anders haal ik gewoon zelf een zwangerschapstest van de kruidvat. Ik wil ook graag weten hoeveel abortus kost (ik woon in belgie) en dat het zonder toestemming van de ouders mag? Ik ben bijna 17. IK zit nu wel met zelfmoordgedachten want het gedachte alleen al dat er een kind in mij groeit maakt me misselijk,ik kan het gewoon niet verdragen! Mijn ouders weten wel dat ik seks had maar het is alleen men moeder die weet dat er kans is dat ik onbeschermd seks had,en wanneer ik de test gaat doen ga ik zowieso zeggen dat het negatief is ,ookal is het positief. Ik weet zeker dat ze me gaan verplichten dat ik de baby dan zou moeten wegdoen en dat wil ik zelf ook,maar ze mogen nooit weten dat er een baby in mijn buik zat. Ik voel mij de laatste tijd af en toe wel is misselijk en mijn linkerborst is wat gevoeliger geworden. Sorry mensen voor het lange verhaal ! <3 HELP ME!!!

Voor zover ik weet maakt het niets uit of je aan de pil bent of niet als je de morning after pil slikt.
Ik heb geen idee wat het kost om een zwangerschapstest te doen bij de huisarts, dat kan je altijd even navragen. Bij de Kruidvat valt het volgens mij wel mee idd.

Je bent oud genoeg voor seks en om drugs te gebruiken en zo slim om toch onbeschermd seks te hebben, dus dan ben je ook oud genoeg om te weten wat er daarna gebeurd, volgende keer beter nadenken.

wtf
waarom ben je zo fucking dom om onbeschermde seks te hebben (drugs is GEEN excuus) terwijl je er zelfmoordneigingen van krijgt
serieus dat is echt ziek, begin dan niet aan seks.

Ik heb alleen maar om hult nodig geen fcking commentaar,jezus,alsof juliie nooit fouten maken!

Ten eerste moet ik toch echt even kwijt dat het ontzettend dom is dat je onveilige sex hebt gehad terwijl je niet aan de pil bent! En al helemaal als ik je mening zie over zwanger zijn, dat vind ik best verontrustend vooral het feit dat je daarom met zelfmoord gedachtes loopt! Waarom begin je dan uberhaubt aan sex?!

Maar je hebt de map gehad, daardoor kan het indd zijn dat je niet ongesteld word volgens je normale cyclus. De kans dat je zwanger bent lijkt me heel klein. En het lijkt me ook niet dat je er bij de huisarts voor betaald, zo ver ik weet is daar toch ook je zorgverzekering met eigen risico voor?

Oh en is het trouwens je vriend waarmee je sex hebt gehad of een one night stand? In het laatste geval zou ik ook zeker een soa test doen.

Denk heel goed na voor je abortus pleegt, je kan echt héél erg veel spijt krijgen.
Wat ik je aanraad is om dit te lezen, ik vond het zelf ook heel gevoelig:

Echt een top verhaal, zij wou ook abortus plegen maar ze is nu gelukkig met haar kind (fictie).

En trouwens: Wie zegt dat je zwanger bent? Misschien is het gewoon misselijkheid. Veel meisjes denken meteen zwanger te zijn na misselijkheid.

En voortaan beschermde seks hebben.

geen fouten waar ik zwanger van raak :’)

Niet dit soort fouten, nee.

Verder hoef je echt geen grote mond te geven, want sowieso dat je dan nog minder hulp krijgt. Verder staan er hierboven wel degelijk berichten waar je iets aan hebt én is er een algemeen ‘ben ik zwanger’ topic waar je desnoods nog meer steun kunt krijgen.

En zelfmoordgedachtes omdat je denkt dat je zwanger bent?
Sorry hoor maar dit kan gewoon niet. Duizenden vrouwen kunnen wel een moord doen omdat ze geen kinderen kunnen krijgen.

Je bent oud genoeg om voor een baby te zorgen, maar als je voor abortus kiest is het je eigen keus, maar dan moet je later niet met spijt komen (niet dat dat hoeft, er zijn meisjes/vrouwen die gewoon helemaal geen spijt hebben).

Rustig blijven. Je hebt een MAP gehad als ik het zo lees, dus het zal allemaal wel goed zitten… Je regels blijven misschien uit omdat je hormoonhuishouding nu verstoord is door die MAP. Niet iets om je zorgen over te maken.
Als je echt zeker wil zijn dat je niet zwanger bent zou ik bij de Kruidvat een test halen… Het is nu een maand geleden, dus die is wel betrouwbaar.
Succes en blijf rustig!

Dit is niet zomaar even een ‘fout’. Drugs gebruik is geen excuus. Je bent gewoon enorm dom geweest.

Ik ben dom geweest oke,en nu vraag ik om hulp,en je kunt zelf ook wel zien dat ik er spijt van heb,en maak het nu niet erger dan het is ,ik heb al genoeg aan mijn hoofd. Danku

Hmm oke, ik snap je wel, alleen voortaan veilige seks hebben alsjeblieft (behalve als je een kind wilt). Zo verklein je de kans op SOA’s en/of zwangerschappen.

we kunnen je niet helpen
je moet gewoon afwachten
als je zwanger bent kunnen we de foetus niet wegtoveren
en we kunnen ook niet voorspellen wanneer je menstruatie komt.

Toen ik de map had genomen kwam het gewoon alsnog wel optijd maar het kan ook een maand overslaan

Wat wil je dat wij voor je doen? Je hebt 2 keuzes.

1. Huisarts
  2. Zwangerschapstest kopen.

Welkom op Girlscene.

Dankje iedereen!x ik ga gewoon bij Kruidvat een test halen,en een afspraak bij de pschyoloog ,want ik loop al langer met zelfmoordgedachten rond en al 3 keer poging tot,en dit moet stoppen,zo snel mogelijk :frowning_face:

:’)

Hmm oke, als je zwanger bent, heel goed denken over abortus! Abortus is geen spelletje, je kan later spijt krijgen. Misschien denk je nu: Spijt? Wat is dat. Maar nee, denk goed na alsjeblieft.

De kans is groter dat je niet zwanger bent.
Maar doordat je je er zo mee bezig houdt, zo zit te stressen, kunnen er valse zwangerschapsverschijnselen opduiken. Zoals jij jezelf nu misselijk voelt. Zelfs je regels kun je daarmee uitstellen.
Is mij ook overkomen.

Tip: Maak je niet zo druk en wacht de test af.