misschien mijn beste vriend gekwest?

ik heb 1 jongen, heb hem al een keer gevraagd maar hij wou niet, helmaal goed. we blijven gewoon vrienden.
ik had mijn beste vriendin op bezoek die ik al een halfjaar niet gezien had. we zaten voor de gein op hot or not. en mijn beste vriend kwam in beeld. wij wat grappen maken.
ik vertelde de grap in de groepschat van de klas waar ik in zit (ict, dus allemaal jongens, inc hij)
na een aantal grappen met de andere liet ik zien wie ik gevonden had.
hahah dat was hem wel, na een tijdje voelde ik mij erg kut en bood mijn excuses aan.
later reageerd hij “boeit mij niet” ik weet nou niet of hij nou boos is of dat hij gewoon rustig is. ik reageerde ik spreek je woensdag wel, want dan moeten we samenwerken voor project.en d8 laat hem wel een dagje met rust.

plss kan iemand mij uitleggen wat hij nou bedoelde met “boeit mij niet”

xx

Meisjes kunnen nogal tussen de lijntjes lezen. vele jongens doen dit niet (ik moet nog de eerste tegenkomen die hetzelfde denkt als wij qua ‘wat je zegt vs wat je bedoeld’
)
Ik denk dat ie ook meent wat ie bedoeld. Wacht rustig af en tast de situatie af :slightly_smiling_face:

Ik snap sowieso niet waarom je iemand vernederd alleen om ‘grappig’ te zijn tegenover je klasgenoten. Je had het net zo goed gewoon voor je kunnen houden. Misschien heb je hem inderdaad wel gekwetst. Ik zou me ook wel voor lul voelen staan. Maarja misschien ‘boeit het hem’ wel echt niet of hij doet gewoon alsof, ik weet niet hoe hij is natuurlijk.