Ik ga naar het tweede jaar van mijn opleiding, MBO, ik had een best wel leuke klas met een ok slb’er.
Ik had een ‘groepje’ met 3 meiden waarvan 1 mijn beste vriendin is en die andere 2 zijn beste vriendinnen van elkaar, 1tje mag ik echt niet en dat weet ze ook, laten we haar E noemen, haar beste vriendin heet C.
ik ben best wel onzeker op school, ik heb iemand nodig waarbij ik me veilig bij voel, teminste 1 iemand in de klas, me beste vriendin dus, mijn slb’er die had gezegd tegen E en C dat ze miss mijn beste vriendin uit de klas zouden halen omdat het de druk is, nou mogen hun haar allebei en ging E lekker stoken, ja dan kan je beter *mijn naam* weg halen, dus om mij in het diepe te gooien, dit wil ik absoluut niet, want het is niet de eerste keer dat ik zo in het diepe word gegooid dan, mijn ervaring daar mee is dat het super slecht met me gaat, mentaal als op school, slechte cijfers en heel heel onzeker.
En het grappige is nog E klampt zich ook vast aan C en als hun uit elkaar werden gehaald, dan ging E ook sws huilen.
Ik weet dus alleen niet wat ik moet doen als ik écht de klas uit word geplaats, ik weet gewn dat het dan onwijs slecht gaat met me, en dit wil ik voorkomen omdat het eindelijk goed gaat met me, mentaal