Misschien iemand die me kan helpen?

Ik heb hier bij verkoop al een topic gehad wat alleen niet zo goed ging, het is namelijk zo ik spaar voor mijn vader die ongeneselijk ziek is en niet zo lang meer te leven heeft, geld bij elkaar om voor hem een weekend naar centerparks ofzo te kunnen betalen.
Ik verkoop hiervoor spullen, schoenen, kleding enzo om dit geld bij elkaar te krijgen, alleen lukt dit nog niet goed wat ik heel erg jammer vind.
Helaas verdien ik niet goed met mijn werk en kan ik ook niet meer werken want ik heb me school & stage en me eigen kostte.

misschien is er iemand die zegt ik wil je helpen en dan kunnen we misschien ff mailen dat ik wat fototjes stuur van die kleding enzo die ik verkoop.

xxxx Melissa

Jeetje. Wat heftig & wat zal het een radeloos gevoel geven dat het je niet lukt wat geld bij elkaar te sprokkelen.
Het vervelende is dat ik nooit via internet kleding koop, zeker niet van anderen.
Als ik wat meer bewijs zou hebben dat dit verhaal echt is (waar ik verder niet aan twijfel) zou ik je haast wat geld doneren.
En kan je moeder je misschien niet helpen? Of dat je om hulp vraagt aan vrienden/familieleden?

Up.

Aaah jeetje. Ik vind dit zo zielig! Maar ik mag niet kopen via internet, sorry! Heel veel succes met het geld! Misschien kan je hulp aan je vrienden / vriendinnen/ familie vragen ? Doe klusjes of zoek nog een baantje ?

ik ben druk bezig met te solliciteren maar ik ben al 18 en word heel moeilijk overal aan genomen, helemaal niet eigenlijk…
mijn moeder en zus hebben zelf ook heel weinig geld en kunnen mij niet helpen, en paar vrienden hebben een 10tje gestort op me rekening maarja daarvan kan ik het ook niet betalen :frowning_face:

idd vrienden en familie. verder kan je miss (zelfgemaakte) spullen verkopen op een braderie in de buurt? echt heeel veel succes! ik meen het! ik vind het zo verschrikkelijk… :frowning_face:

Ik heb inderdaad met koningen dag op een kleed gezeten maar die dag heb ik ook maar iets van 25 euro op gehaald dus ook niet echt super veel maarja elk beetje helpt

als ik ook maar ergens mee kan helpen dan kan je me gerust een berichtje sturen, en waar verkoop je het op? ik wil wel iets op mn blog zetten. (niet dat er heel veel mensen op kijken)

Ik had veel dingen op marktplaats staan maar dat zakt elke keer weer naar beneden enzo, en dan bieden mensen en dan reageren ze niet meer echt super irritant. en ik had ook hier een forum bij verkoop maar daar heb ik ook niks bij verkocht.

Ik vind het echt heel lief van je dat je dit doet voor je vader. Helaas kan ik je niet helpen, maar heel veel succes!

Heb je niet iets waar je goed in bent en wat je kunt verkopen?
Bijvoorbeeld het maken van bedeltjes of iets?

Awh, ik vind het echt sneu voor je :frowning_face:
Misschien kun je een verkoop-topic aanmaken in het verkoop onderdeel hier op girlscene, daar kun je misschien wat spulletjes verkopen? En marktplaats bijvoorbeeld.
Ik weet niet hoe veel tijd je ongeveer hebt…?
Heel veel sterkte en succes met geld ophalen!

EDIT:
Oh, ik zie net dat je dit al hebt geprobeerd.
Ik kan je verder niet helpen, sorry :frowning_face: Nogmaals heel veel succes+sterkte!

ik zal deze link op mn blog zetten.

De tijd is niet te zeggen hoelang ik nog heb, kan 2 weken zijn maar ook 2 maanden maar het liefst wil ik het gewoon zo snel mogelijk bij elkaar hebben want ben nu al bijna 2 maanden eraan bezig ofzo en het schiet gewoon niet op.
Ik ben totaaal niet goed in knutselen of iets het enige wat ik kan is voetballen haha, dus dat is echt super jammer. ik ga even een verkoop topic maken enmisschien dat mensen dan even willen kijken!

chocofontijn, echt super lief!

als ik jou was zou ik centerparks of een andere organisatie mailen en je verhaal uitleggen. Misschien dat ze je dan wel kunnen helpen door misschien een speciale aanbieding te geven of iets dergelijks. Ik denk dat als je dit bij een paar organisaties probeert er best wel eentje bij zit die een klein hartje heeft (:

Ach, wat rot.
Ik kan je helaas niet helpen, maar ik wil je toch ongelofelijk veel sterkte wensen, ik hoop dat je het voor elkaar krijgt om nog weg te gaan samen met je vader.
Misschien in je eigen buurt nog meer verkopen? Gaat toch makkelijker dan via internet.

Sterkte meid!

Ik zou ook écht niet weten hoe je snel aan geld kunt komen :. Zal even verder voor je denken!

Rozesmurf, zelf centerparks heb ik al gemailt, en ik heb nooit een reactie terug gekregen echt super stom

@ROZESMURF
Dat zou inderdaad goed kunnen! TS dat zou ik doen! Gewoon mailen naar een centerparks!