Hee meiden!
Ik heb sinds 30 december 2010 een relatie met mijn superlieve vriendje. Hij is 20 en ik ben bijna 16. We wonen ongeveer 50 minuten met de auto van elkaar vandaan en zien elkaar elk weekend. We mogen dan ook samen slapen. Nu vragen jullie je natuurlijk af: waar kennen jullie elkaar dan van? Je raadt het al, van internet. Ik ken mijn vriendje namelijk van Habbo. Ik speelde dat voor het laatst toen ik 11 was denk ik, maar vanaf het moment dat wij elkaar daar spraken voegden we elkaar toe op msn en zo raakten we aan de praat. Ik heb, toen alles nog zo onserieus was, gezegd dat ik 14 was toen want hij was toen geloof ik 15, terwijl ik pas 11 was haha. Later heb ik hem verteld hoe oud ik echt was.
Hij had toen die tijd een vriendin, maar zat altijd met mij te msnen omdat ik zo bijzonder was. Die relatie was trouwens niet zo heel serieus. Hij liet het niet goed merken maar ik wist gewoon dat ie me wel leuk vond.
Het ging toen in 2008 uit met die vriendin en we hebben een tijd later, in 2009, voor het eerst geskypt. Hij gaf me best wel valse hoop. Later kreeg hij wéér een vriendin, toen was ik echt verdrietig. Ik was pas 13/14 maar ik was al zó verliefd, best apart haha. Hij heeft het met haar een jaar volgehouden, het ging eind 2010 uit tussen hun. In het begin van zijn relatie was het echt een beetje afgelopen tussen ons. Hij leek gewoon smoor te zijn op haar en hij had voor de eerste keer seks met haar, etc.
Later in de zomervakantie begonnen we weer te skypen en het was echt heel leuk. Ik weet dat hij op een of andere manier altijd een zwak voor mij gehad heeft. Een tijdje later belde hij me voor het eerst 's avonds in bed en vanaf dat moment waren we echt gek op elkaar. Hij heeft het toen uitgemaakt met zijn vriendin en is hierheen gekomen met zijn auto.
De eerste date was ik echt zwaar nerveus, maar het was zo geweldig. Ik voelde me meteen al op mijn gemak bij hem en ik wist zeker dat hij hét was voor mij. Ik voelde me raar, omdat ik zo jong was. Maar tegelijkertijd zoooo gelukkig!
Nu zijn we dus al dik een jaar samen en het gaat nog steeds super hihi.
Zooo… Heel lang en misschien beetje ingewikkeld verhaal dit. Ik had nog meer willen vertellen maar dat doe ik jullie niet aan haha, veel te veel lezen en wie weet boeit het jullie niet =$
Maar nu is eigenlijk mijn vraag… zijn hier meisjes die haar vriendje ook van habbo kennen? of misschien van een andere internetsite? Tell me! Ik ben daar altijd heel benieuwd naar!