misschien een beetje raar?

hee meiden,
als ik hier altijd zo die berichtjes lees, hebben heel veel meiden een vriendje. soms zou ik ook echt willen dat ik een vriendje had, maar heel vaak denk ik ook van… waarom een vriendje? Het is toch veel leuker om op stap te gaan, jongens ontmoeten… wat zoenen met leuke jongens. Als je een vriendje hebt, zie ik wel bij sommige meisjes, zitten ze wat opgecheept zaterdagsavond met hun vriendje. Of ze willen zelf liever nietuit, als hun vriend niet mee gaat. Ik denk soms echt van… waarom zou je in godsnaam dan een vriendje willen, ik vind het heeerlijk om vrijgezel te zijn. Ik ken dan volgens mij ook geen jongen waarvan ikdenk, daar wil ik bij zijn. Oké, soms vind ik een jongen wel leuk (natuurlijk) maar dan hoeft het voor mij alleen maar bij wat zoenen te blijven… want er zijn ook zat andere leuke jongens
zijn er misschien meiden die dit snappen ? en het ook vinden …
liefs.

Hm aan de ene kant snap ik het wel,
maarja als je eenmaal een vriendje hebt/krijgt, dan verander je al gauw van mening :’) Bij mij is het nu ong 2 maand uit ofzo, maar vind hem nog steeds leuk, en mis nog steeds die leuke dingen met hem. Een vriendje is niet alleen maar zaterdags bij elkaar zitten, dat is ook alles met hem delen, leuke dingen doen, en zelfs als je er klaar voor bent verder gaan enzo. Natuurlijk is het ook leuk om vrijgezel te zijn en doen en laten wat je kan, maarja ik weet niet :’) Ik heb liever een vriendje denk ik. :stuck_out_tongue:
nu voel ik me echt eenzaam, maar ik heb er wel weer hoop in dat t goed komt want hij denkt er t zelfde over geloof ik : D

Ik heb het zelf niet. Vind het altijd heerlijk om bij mijn vriendje te zijn.
Maar het is niet raar ofzo hoor, als jij het fijn vind om single te zijn, dan doe je dat toch gewoon =)

Hier is toch al een topic over? maar ik vind het niet raar

haha oké, want ja ik voel me ook niet echt eenzaam
niet veel van mijn vriendinnen heb een vriendje
dus we zitten altijd met zijn allen en gewoon vrienden bij elkaar!

Heb ik ook pas een topic over gemaakt!
'Geen vriendje willen :stuck_out_tongue: ', zoek maar op, haha.
Ik heb dus precies hetzelfde, ik vind jongens wel vaak leuk,
maar ik zou écht niet tegen die ‘sleur’ kunnen die uiteindelijk ontstaan als je een vriendje hebt.
Echt, ik ben liever gewoon vrijgezel, kan je helemaal zelf bepalen wat je doet =D

Ik mis het niet echt, maar zou er opzich best weer graag eentje willen haha. Tenmiste, alleen die jongen, anders ben ik liever vrijgezel:P Ik heb namelijk toen ik nog met mijn ex had, een jongen ook wel leuk beginnen te vinden… er is nooit wat gebeurd maar hij heeft mij ook gezegt dat die mij leuk vond. Ben toen samen met vriendin, hem en zijn broer voor hun verjaardagen naar dierentuin geweest, hand in hand gelopen oehhhh slecht. Altijd op verjaardagen als hij er ook was dan waren we hele avond bij elkaar… Ik moet wel zeggen dat het toen al heel slecht ging tussen mij en mijn vriend, dat weekend is het ook uitgegaan… maar toch… Maar ik heb die jongen toen wel laten lopen, het gevoel voor mijn ex was toen toch sterker dan mijn gevoel voor hem. Maar ja… nu weet ik wel dat ik hem echt leuk vind en nu heeft hij een vriendin haha kut kut kut hihi… Dusjaaaa voor zover ik weet; ik vind vrijgezel heerlijk maar als hij weer vrijgezel is weet ik hem denk ik wel weer te vinden (A) Hopelijk duurt dat dus niet zo lang meer:P hahaha ik ben slecht

je wilt geen vriendje omdat je “een vriendje” wilt.
Als je verliefd bent, dan wil je hém als vriendje, omdat je altijd bij hém wil zijn, omdat je gek op hém bent.
niet omdat je zo graag “een vriendje” wilt.
jij bent dus duidelijk niet verliefd, en dan vind je het gek als je geen vriendje wil?

Idd helemaal gelijk

precies! en dan is het ook geen sleur. ik heb nu al anderhalf jaar een vriendje, maar het is echt geen sleur. en het is ook niet dat als ik uitga, dat ik de behoefte heb om met jongens te kloten. ik heb genoeg aan mijn vriend [:

ik snap het
maar kijk ik zou een vriendje willen om naast in slaap te kunne vale samen geselig praten afspreken lekker samen op stap enzo

aan vrijgezel en bezet zitten allebei leuke dingen

Ik vind het niet gek hoor. Iedereen staat daar anders in. Ikzelf heb ook al een lange tijd een vriendje en ik zou niet meer zonder em willen. Gewoon lekker op de bank liggen en knuffelen. Overal samen heen gaan, ik hou daar wel van. En als je iemand hebt, waar je zo verliefd op bent, wil je meer zonder die gene en die jongen het liefst elke dag zien!

Maar er zijn genoeg mensen die dat niet hoeven hoor. Misschien verander je idd vn mening als je zelf een echte vriend hebt.
Maar dat hoeft natuurlijk niet.
ieder zijn ding.

hb het ook wat,hb ni echt zin in een vaste relatie
levert veel probleme op en je moet dn altij afspreke en je hbt meestal minder tijd voor je vrienden,ma er is zo’n jonge die vind mij leuk en ik vind hem leuk en als die mij zou vraage zou ik ja zege,maar tog vrage voor een OpenRelatie =]

Ik snap je echt helemaal;)
uitgaan is ook veel leuker als je gewoon naar andere jongens kan kijken,
leuke jongens leren kennen en daar dan mee flirten/dansen/zoenen…

Maar als je een jongen echt leuk vind dan heb je niet de behoefte om met andere jongens te zoenen… ik vind nu iemand leuk en hij mij ook… terwijl ik hem echt al een jaar ken ofzo, en gister hebben we afgesproken;d
Ik hoop echt dat het wat wordt…

Als je een vriend hebt dan heb je helemaal geen behoefte om naar andere jongens te kijken of ermee te zoenen (tenminste dat heb ik) en het is echt niet zo dat ik elke zaterdag avond bij m’n vriend zit. ik ga soms ook gewoon met vriendinnen uit en dan heb ik het net zo leuk als wanneer ik vrijgezel zou zijn hoor!

Ik snap wel wat je bedoeld denk ik. Bij mij is het altijd zo dat ik een jongen leuk vind, en dan hebben we ‘een flow’, en dan word het serieus en dan kap ik het af. Ik wil gewoon niet die vrijheid opgeven. Maar nu ben ik al een poosje met een jongen bezig, twee maanden ofzo, en we zijn ook al iets verder gegaan (voor mij eerste keer), en nu heb ik zoiets van: tja, eigenlijk is er niet zoveel verschil meer in wel of niet ‘verkering’. Want ik zie hem vet veel en ik vind hem echt leuk, het is alleen niet het niet ‘officieel’ is. Maar, back to the point, ik denk dat als je een jongen écht écht écht leuk vind je vanzelf wel een vriendje krijgt. Want tegen die tijd heb je er wel behoefte aan. En zolang dat niet zo is gewoon lekker genieten en leuke dingen doen met jongens zonder gedoe, haha.

Ik vind het juist heeeeeerlijk om een vriend te hebben.
Ookal woont mijn vriend ver weg, ik zie hem zovaak als mogelijk is.
Hele weekenden bij hem zijn vind ik juist leuk en ik krijg totaal geen genoeg van hem. We zijn 1x in een sleur geraakt na ongeveer 4 maanden en dat vond ik wel erg vroeg. Toen heb ik hem verteld dat ik die sleur maar niks vond en hij zette meteen alles op alles om het weer spannend te maken.
En het is nu nog steeds heerlijk. Ik kan totaal mezelf bij hem zijn en uitgaan vond ik toch al niet leuk dus dat doe ik nog steeds niet.
Ik heb trouwens een groep vrienden van 11 ( 12 met mijn vriend erbij ) waaronder 5 jongens en dat is super gezellig altijd. Ookal zijn wij het enige stelletje.

:darth:

Het heeft allebei leuke kanten.

:darth: