misschien bi? geen idee..??

hooii,
Een tijdje terug had ik meer oog voor meisjes dan voor jongens. ik ben er toen meer over na gaan denken en besloot om het met rust te laten en gewoon af te wachten. daarna ben ik nog een keer verliefd geworden op een jongen. maar zaterdag avond had ik een droom, waardoor ik nu al drie dagen ben aan het piekeren wat ik ermee aan moet. nou hier komt die droom;
ik was met een paar vriendinnen buiten. ik pakte de hand van een van mijn vriendinnen vast en aaide erover. en even later, heel raar, vroeg ze aan mij of we morgen wat zouden gaan doen. ik kreeg een brief van haar tegelijkertijd met wat onderwerpen erop bovenaan stond ‘lesbisch’. in mijn droom ben ik er dus 'naar toe’geweest, en toen zei ze dat ze van mij hield.
dat was hem alweer, daarna werd ik wakker. maar ik twijfel nu wat ik ermee aan moet. ik, denk, dat ik niet verliefd op haar ben. maar ik wil wel weten wat het te betekenen heeft.
zou iemand mij kunnen helpen??
groetjes

je bent 14 zie ik, en nog in de puberteit… dan zijn je gevoelens gewoon nog een beetje mixed up. dat je het gedroomt hebt, of andere meisjes aantrekkelijk vindt, betekent nog niet dat je bi bent… dat heeft iedereen wel eens in de puberteit. hoort erbij…
maar als het blijvend, die gevoelens, en niet gewoon een periode, dan kun je wel stellen dat je echt gevoelens hebt voor beide geslachten ja ^^
ik ben er zelf ook niet uit XP, maarja ik ben 20. geen puberteit meer.

oké dankjewel… zoiets had ik een half jaar geleden ook al bedacht, maar door zaterdagnacht begin ik eraan te twijfelen

brrr zo’n droom had ik pas ook :flushed: ik was helemaal in paniek
heb meteen mn beste vriendin gebelt ( die is ook bi ) alleen ze zei
wacht nu maar af, dan merk je het na een tijdje wel,
mjah bij mij is het dus geen pubertijd,
heb er nu iig geen last meervan,

ik zou gewoon afwachten, en als het blijvend is , dan weet je het =)

dromen zyn bedrog. als ik t droomde, was t een bevestiging dat ik níét bi was.

Wat je gevoelens ook zijn…Wordt inderdaad allemaal vanzelf wel duidelijk…

Een forum voor jonge homo’s bi’s en lesbiennes wat aan te raden valt vind ik
www.expreszo.nl

voor alleen meiden zou je eens kunnen kijken op http://zijaanzij.hyves.nl

Misschien hebben meiden er hier wat aan die denken les of bi te zijn

Diep van binnen weten de meesten volgens mij wel wat ze zijn…
Het is alleen lastig om het ook echt TOE te geven…
als je echt heeeeeeeeel erg twijfelt… maar wel miss iets voelt voor lady’s : ga eens uit in een holebi gelegeheid : KissKiss in Nijmegen is erg leuk, Flirtation in Amsterdam, Pann in Utrecht… etc!

niet helemaal waar… dromen zijn fictieve verhalen gemixt met dingen uit het onderbewustzijn.

maargoed, terug naar jou probleem. ik heb laatst ook zo’n droom gehad. ik heb het toen opgezocht op internet, en toen stond er dat veel meisjes dat hadden rond die leeftijd (ben zelf 14) dat je op dat moment omdat er zoveel hormonen in je zitten je die dingen door elkaar gaat halen… Ik dacht toen ook eerst dat ik bi was, maar ben nog nooit echt verliefd geweest op een meisje. Zodra je echt in real life verliefd word op een meisje zoals je verliefd wordt op een jongen. dan denk ik dat je er wel uit bent…

X. Succes bij het uitvinden (L)

hmm… ik denk dat je dat soort dromen niet heel serieus moet nemen. Ik droom ook welleens dat ik word neergeschoten ofzo, of dat er iemand dood gaat waar ik van hou… en dan komt dat denk ik meer voort uit dat ik bang ben dat het zou kunnen gebeuren dan dat het is gebeurd/gaat gebeuren. Misschien niet heel sterk voorbeeld, maar ik bedoel meer dat het helpt om te vergelijken met andere dromen die je hebt en die je niet (zo) serieus neemt. :wink:

Ik denk dat het nu nog vooral nieuwschierigheid is, gewoon zoveel mogelijk experimenteren als mogelijk. Lijkt mij de beste oplossing ofzo. Hehe.

Ik ben biseksueel, ik word op mensen verliefd, soms gebeurt het dat het een vrouw betreft in plaats van een man. Ik val wel over het algemeen meer op mannen dan op vrouwen, terwijl ik over het algemeen bij het kijken liever naar vrouwen kijk.
Ik kwam erachter toen ik 18/19 was toen werd ik verliefd op een meid, een lange tijd een relatie gehad, want zij was lesbisch en viel ook op mij.
Ik heb met mijn coming out geen problemen gehad, iedereen vond het wel okay enzo.

Succes!

Het was maar een droom… maar je bent pas 14 dus nog genoeg tijd om te experimenteren:D

Wachten, niet in paniek raken…
Gewoon over je heen laten komen, je merkt het wel wanneer je verliefd op een meisje of je heel erg tot ze aangetrokken gaat voelen.

Gewoon afwachten. :slightly_smiling_face:

Ik snap het probleem :wink:
Ik denk dat ik zelf gewoon hetero ben maar tweifel me ook gek :S
Iemand zei een keer wat voor de grap over mijn frans docente, en ik ging er over na denken, en de les daarna ging ik gewoon voor de lol (van wege die opmerking) haar eens in da gaten houden. En niet veel daarna kwam ik erachter dat ik voor mijn gevoel verliefd op haar was, HELP! en sinds dien zit ik er mee want het probleem is dat ik haar om de zoveel tijd spreek, alleen dan meestal in zo’n leeg lokaal (ik geef elke week twee uur bijles Frans) en dan moeten ik met haar een half uur lang dingen bespreken wat redelijk wat problemen geeft want ik kan haar niet echt meer aankijken (LMAO) xD, en laat zij nou net het soort persoon zijn dat wil dat je haar recht aan kijkt als je tegen haar praat xD en ze heeft de neiging om mensen snel een schouderklop of een soort halve knuffel/omhelzing te geven xD En ik ben nu dus (voor mijn gevoel) verliefd op haar, maar heeft iemand enig idee of dit gewoon een fase zou kunnen zijn? (ik ben 13) als iemand advies heeft ^^.

Ai, klinkt pijnlijk. Ik heb ook zo’n Frans docente, alleen ben ik niet verliefd, ik heb net mijn vriendje gedumpt, oke lekker offtopic, maar misschien het gewoon laten wat het is?
Want: (dit wordt heel hard maar ik wil je alleen maar helpen)
Met piekeren schiet je niet veel op
Waarschijnlijk heeft ze al een man/vriend
Al mocht het wederzijds zijn (wat mij persoonlijk onwaarschijnlijk lijkt) dan is er een kans dat ze haar baan verliest…

Time will heal all wounds
---------------------------------------------------------------------
@ Lostinthoughts

Het was maar een droom, don’t worry! dromen zijn maar een paar vreemde plaatjes die je hersens samenstellen! Je moet je er niet te veel van aan proberen te trekken, zelf droomde ik een keer dat ik mijn Frans en Duits docente zoenent in een lokaal tegen kwam, toen ik het aan een paar hele goede vriendinnen op school vertelde was het lachen, gieren, brullen xD
Dus trek je niet te veel van je dromen aan, en als je echt bi/lesbisch zou zijn zou je het denk ik van zelf merken!

Okay, dromen zeggen sowieso niets over je geaardheid. Dromen is heel iets anders dan wat je gevoel zegt :slightly_smiling_face:.
Dus daar hoef je je niet druk om te maken. En zelfs al zou je fantaseren over zoenen met een meisje, dat zegt ook helemaal niets.
Fantaseren en er over na denken zijn heel ander soort dingen dan écht verliefd worden…
Dus wacht gewoon af, maak je niet druk. Als je verliefd word op een meisje en zij op jou merk je dat vanzelf :slightly_smiling_face: En anders houd je het gewoon bij de jongens:)

die droom komt misschien omdat je er teveel over nadenkt :'3

als je over een meisje droomt betekent dat niet dat je bi bent
maar ja, je zal wel zien! Iedereen heeft wel zo’n fase waarin je twijfelt aan je geaardheid. Binnenkort wordt het wel duidelijk en weet je wat je wil en wat niet :slightly_smiling_face:
Ik heb ook lang gedacht dat ik bi was hoor, maar toch hetero.
én ja, bi zijn is niets ergs fzo dus laat het allemaal over je heen komen.

Weet je, ik ben ook nog best jong, 15, maar ik ben dr van overtuigd dat ik voor 100 % hetro ben. Maar ik heb ook wel eens over meisjes gedroomd. heb zelfs een keer gedroomd dat ik dr mee zoende, heel apart. Maar goed nu heb ik wel vaker rare dromen, want ik heb ook een keer gedroom dat ik zoende met een jongen, waaar mee ik in real life NOOIT meee zou zoenen, dus ik denk dat dromen niet (altijd) iets betekenen.