Misschien add?

Heee
Ik moet volgende week testenof ik add heb, maar ik ben dus onwijs zenwuachtifg. Weet iemand misschien hoe dit gaat? En ze zijn in twee uur al klaar, en dan rijg ik de uitslag, maar dan kan toch nooit zo snel?

Maar eerlijk gezegd ben ik het alerbangst voor de uitslag. En niet wat ke waarschijnlijk denkt om of ik add heb, maar juist vopr al ik het niét heb… Ik heb namelijk onwijs last drvan.
Haha o my god, ik maak me echt zo onwijs zorgen!

xxxc

Spannend voor je zeg. Maak je maar niet te veel zorgen, het komt wel goed.:slightly_smiling_face:

Dat ligt aan waar je je laat testen!
Ik heb 2 gesprekken gehad, van tevoren een vragenlijst ingevuld en ik had zo de diagnose. Maar soms gaan ze toch nog wat meer doen, moet je bijv. oefeningen/spelletjes doen om te kijken hoe je die doet en zo.

Succes morgen, komt goed! (:

Je krijgt een vragenlijst.

Ik heb ADD, bij de test die ik moest doen om er achter te komen moest ik wat vragenlijstjes invullen over mezelf, en een soort ‘spelletjes’ doen, zoals een figuur natekenen of proberen zoveel mogelijk te onthouden. niks om je zorgen over te maken, lekker een dagje vrij van school :stuck_out_tongue:

haha okee, maar krijg je ook van die standaard vragen van ;’ kun je je goed concentreren?’ enal? Want dan weet ik de uitslag nu al wel. :stuck_out_tongue:

ik kreeg heel veel vragen, niet zoals die internettestjes, veel meer. Ook minder standaard.
Bijvoorbeeld of je goed eet, of je agressief bent, of je verslavingen hebt, of je obsessies hebt, of je automutileert/zelfmoordneigingen hebt, of je veel vrienden hebt, of je sport/bij een club of vereniging zit, hoe je cijfers ongeveer zijn, enz… ze kijken ook naar dit soort dingen.

@jesuisunreveur;
ja zoiets heb ik al gehad, maar dan thuis, moesten we opsturen. oh ik ben zo bang dat ik het niet heb he, klinkt misschien heel raar, maar dan komen er nog steeds geen oplossingen voor mn’probleempjes’

@hons
Jaa ik ook, maar daar moest ik nog iets invullen. En toen kreeg ik een gesprek samen met mijn ouders met een psychiater en nog iemand, en toen ik apart met de psychiater en mijn ouders met die andere persoon. that’s it (:

Hmm ik snap wat je bedoelt, had ik ook! (Maar nu ik de diagnose heb ben ik weer aan het twijfelen of het wel echt zo is :’) Nja.)

Ik heb het getest, waarom zou je zenuwachtig zijn .____.
Eerst kreeg ik een heel gesprek over hoe het thuis ging, op school, met mezelf etc.
Die afspraak daarna kreeg ik een soort testje op papier, met cirkeltjes (wijst zich vanzelf) en toen moest ik ook zelf een hele vragenlijst invullen, dingen die we ookal in het gesprek hadden besproken.

Oja en mijn moeder, vader en mentor kregen een vragenlijst over mijn gedrag.

Nouja, als het antwoord op die vraag Ja was geweest, dan zat je daar waarschijnlijk niet hé :wink::wink: De vragen worden niet zo letterlijk gesteld nee.

okee, haha ik zit echt zovanl; als ik het niet heb is al het gezeik voor niks geweest enheb ik nog steeds geen oplossingen.

@hons
het komt wel goed, echt waar! (:
en als je het niet blijkt te hebben, komen ze misschien toch met andere “opties”? Dat je bijv. alsnog begeleiding op school krijgt of iets, of dat je misschien iets anders hebt waar concentratieproblemen aan gebonden zijn (ik weet niet welke symptomen je hebt dus ik zeg maar wat hoor :p)

Ik heb ook zo’n test gehad en ik was er ook erg zenuwachtig voor, maar het valt opzich wel mee. Je moet dan allemaal oefeningen/spelletjes doen, een soort van intelligentietest. En ik kreeg vragenlijsten mee die mijn ouders over mij moesten invullen en er werden ook vragenlijsten naar mijn mentrix op school gestuurd (daar was ik echt totaal niet blij mee, haha). Bij mij duurde het ongeveer vijf uur, maar het verschilt per persoon. Succes! Het komt vast goed (: