heeey!
ik heb een vraagje, ik heb een paar producten van Miss sporty, namelijk de concleaner en de powder. Ook heb ik ooit de mascara gehad, hebben jullie producten van Miss sporty, welke en wat vind je ervan??? Ik vind het een heel fijn merk en het is ook wel redelijk goedkoop. tell me !
Ik heb van de nagellakjes de base cote zodat je nagels niet verkleuren als je nagellak op doet. En ze verkleuren ook niet wat weleens is gebeurt toen ik het niet op deed.
Werken trouwens de concleaner en de powder en de mascara goed ?
ik had de mini-me concleaner, die werkte opzich wel goed, alleen was t wel snel op. de powder doe ik al heel lang mee en ben dr opzich wel tevreden over. het geeft een kleurtje, maar is niet echt dekkend ofzo. Mascara is al heel lang geleden en eigenlijk weet ik het niet meer hahaha
up!
ik heb 2 lippenstiften van miss sporty, met heel veel glitters, ze ruiken geweldig maar ze blijven niet zo lang zitten
Ik heb een keer een make-upwedstrijd gewonnen en toen een heel make-up pakket van Miss Sporty gekregen… Daarin zat:
(ff uit mijn hoofd, zit nu beneden film te kijken en geen zin om te gaan checken)
Mascara’s:
- XXL-Black ofzo mascara, zwart flesje-zilverenletters-roze dop, het doet volgens mij niet zoveel alleen is hij idd wel mooi zwart maarja, dat zijn alle wat duurdere mascara’s ook. Geen aanrader dus.
- Waterproof mascara, roze flesje-babyblauwe dop, gewoon waterproof maarja, weer geen supermascara.
- Nog een mascara, geen idee wat die doet, volgens mij niks speciaals, hij is roze met een donkerblauwe dop.
- NĂłg een mascara, donkerblauw met zilveren letters, deze vind ik eerlijk gezegd nog best fijn, hij geeft je redelijk veel volume enzo, voor die prijs.
Eyeliners:
- Mini-me eyeliner pen. Een zacht pennetje wat je uit het hulsje draait. ik vind deze heel fijn, vooral omdat hij makkelijker te smudgen is dan gewoon potlood, als hij op is koop ik 'm misschien nog wel eens opnieuw.
- Gewoon potlood in zwart en bruin. Bruin gebruik ik nooit, zwart eigenlijk ook nauwelijks, maar het zijn volgens mij geen bijzondere potloodjes ofzo. beetje Essence-vergelijkbaar.
- Vloeibare eyeliners in zwart en bruin. Ik gebruik ze nooit, omdat het van die lange dunne zachte kwastjes zijn, daar kan ik niet mee overweg. heb liever een vilten kwastje.
Oogschaduw:
- 4x eyegloss in een wit-zilveren, een geel-goude, een groene en een blauwe kleur. ik vind eyegloss zoiezo al niet fijn dus ik weet niet hoe ze vergelijken met andere eyeglosses. het is in ieder geval zo dat het je ooglid alleen maar een gekleurde glans geeft, en best wel erg in de plooitjes van je ogen kruipt.
- 4x duo eyeshadow, in zilver+zwart, beige+bruin, Lichtgroen+donkergroen, lichtblauw+donkerblauw. 'T is geen superkwaliteit, maar gebruik ze allemaal wel soms, behalve blauw want dat staat me niet. Ze dekken niet goed.
- één rond potje met blauw erin. dekt niet goed, best onnuttig.
Dat waren ze volgens mij allemaal…
Ohnee, ook nog bronzer, die draag ik nooit want hij komt op mijn huid nogal onnatuurlijk over.
whoo niet helemaal tevreden dus
ik vond het wel een goed merk en wou dr ook al mn make-up van gaan halen want dan heb je alles op elkaar afgestemd, maar ik zie dat je niet erg tevreden bent erover, dus dan is het misschien toch nog niet zo goed… meerdere mensen nog iets ?
Ik heb een mascara van miss sport, roze flesje met blauwe dop, en die vind ik echt goed werken. Het doet inderdaad niets speciaals maar ik vind hem fijn vooral in combinatie met wimperkruller staat het heel mooi en natuurlijk.
ik heb een mascara, niet geweldig maar voor 3 euro issie wel goed!!(xxwaterproof, lichtblauw met witte letters is de mijne, maar nu zijn de letters veranderd naar zilver) en de transparante lipgloss is net zo goed als die van rimmel! de foundation vind ik matig…
poeder, zwarte nagellak, oogpotlood & 2 Mascara’s
Had er een zilvere glitter nagellak van, maar die is super snel uitgedroogd, DUS IK KOOP NIETS MEER VAN MISS SPORTY
xZOEN
Ik had in engeland een tijdschrift gekocht, waar een bon in zat voor gratis miss sporty nagellak bij de Superdrug, dus ik heb roze/paars achtig met glitters gehaald en ik vind hem goed hoor
Waar kun je dat merk kopen? Vroeger zag ik het nog wel eens bij de kruidvat, maar nu nergens meer
Ik heb de mascara van Miss Sporty! Ik vind hem heel erg goed!
alles is goed behalve de foundation
Ohja ik was nog iets vergeten, heb ook nog 6 eyecolour pencils ofzo, sommige kleurtjes zijn wel mooi anderen niet, maar ik hou niet van die potloodjes dusja, ook deze gebruik ik nooit!
miss sporty haal ik altijd bij de DA
ik had de poeder ervan, hij was opzich wel goed. En ook de oogschaduw, achjaa gwn niet veel bijzonders…
Is de concealer goed?