Hooi,
Ik heb best wel gevoelige ogen en volgesn mij ben ik ook allergisch voor mascara, niet heel erg, kan ik dan wel mascara van miss sporty gebruiken? ik ben bang dat ze anders opzetten enzo
Nouja, miss sporty is niet persé een merk voor gevoelige ogen.
Je zou het toch echt even uit moeten proberen, en het er anders gewoon gelijk afhalen.
Ik heb ook best gevoelige ogen, maar gebruik gewoon goede merken.
Die zijn niet gelijk heel duur hoor, ik heb max factor false lash effect en die is heel vaak in de aanbieding, én heel goed.
Miss Sporty is niet echt een goed merk (het is goedkoop en de kwaliteit is er ook naar).
Ik ken iemand die ook hele gevoelige ogen heeft, en die kan alleen maar make-up van Clinique en Chanel en zo gebruiken.
MMaar zoals Irvine al zei, gewoon uitproberen en daarna er direct weer afhalen.
Mascara van the body shop gebruikt mijn zus, die is ook allergisch voor mascara maar kan daar wel tegen.
Ik haat miss sporty :’) Slechte ervaringen mee.
Je kunt beter iets van essence of catrice nemen dat is ook goedkoop maar wel beter als miss sporty. Of idd van the body shop.
Catrice! Als je dan toch gewoon een random goedkope mascara koopt, doe dan die van catrice. Essence heeft een speciale ‘gevoelige ogen mascara’, heb ik ook gehad, is op zich prima. Maar ik blijf bij mijn catrice all round mascara (:
Eén topic is genoeg :’)
Misschien die van de Hema? Volgens mij is die wel fijn.