Miss Sporty make up, waar te koop?! (Gelderland)

Hoi! Ik ben al een tijdje opzoek naar het make-up merk Miss Sporty. Het schijnt dat de lip potloden van Miss Sporty erg fijn zijn. Mij werd verteld dat je het kunt kopen bij Etos. Ben bij verschillende filialen langs geweest in Arnhem, maar hier werd het helaas niet verkocht. Ik zou het ook kunnen bestellen, maar dan komt er 3,95 verzendkosten bij, dan koop ik het toch liever in de winkel.

Weet iemand misschien waar je het make-up merk Miss Sporty kunt kopen?(in de buurt van Arnnhem) Alvast bedankt!

Persoonlijk vind ik Essence en Catrice veel beter qua prijs/kwaliteit, dus ik snap niet precies waarom je specifiek Miss Sporty wilt. Maar je zou je vraag ook kunnen stellen in make-up topics, misschien dat ze het daar weten.

Iemand vertelde mij dat de lip potloden van Miss Sporty net zo goed is als MAC potloden. Normaal gesproken haal ik MAC make-up, Loreal, Rimmel etc. daarom wilde ik een keer een wat goedkoper merk uittesten. Essence vind ik dan weer wat minder (de lippotloden).

http://nl.miss-sporty.com/

De lip potloden van essence zijn echt liefde. Ze zijn maar 0,99 cent en blijven heel goed zitten! Ik heb er al 5 :flushed:

Etos verkoopt het maar niet alle Etossen inderdaad. Bol.com verkoopt het ook en dan heb je maar 1,99 verzendkosten als je onder de 20 euro blijft, anders is het gratis.

Etos inderdaad, maar ik heb ook weleens miss sporty voorbij zien komen bij de ‘DA’. En bij de trekpleister of kruidvat misschien? Daar hebben ze toch meestal van die aparte rekken voor elk merk…

Nijmegen Dukenburg bij de Etos!

Bij de trekpleister en in sommige filialen de kruidvat. Ik woon in een superklein dorpje waar ze het gewoon verkopen hahaha

Ik haal Miss Sporty altijd bij de DA of de Etos. Ik heb ook een lippotlood van Miss Sporty en die is inderdaad wel fijn. Als je het niet kunt vinden dan zou ik de lippotloden van Essence eens proberen!

Ik weet dat Miss Sporty in Deventer te koop is bij de Etos (centrum), maar Arnhem ken ik verder zelf niet, dus dat zou ik niet weten.

Bij de DA, Etos en Trekpleister volgens mij. I love de Miss Sporty gelnagellak. En de eyeliner van Miss sporty is ook fijn

ethos en trekpleister inderdaad!

Bij ons verkopen ze het in de apotheek, misschien bij jou ook wel

Hoi iedereen! Bedankt voor jullie reacties, heb ze uit eindelijk bij de Etos in Duiven gehaald en ze zijn superrr fijn!