Miss Helen

Bedankt allemaal!!
Ik ga idd ff proberen in de winkel:), goed idee!
Ik vertel het wel als ik m heb! met positieve/negatieve reacties:).
xx

en die blush? is die goed?

je kunt beter poeder gebruiken dat is veel beter voor je huid en tziet er ook nooit blinkend of vettig uit. van vloeibare krijg je ook sneller puistjes

ik heb ook wel poeder… voor na de foundation.
Maar ik heb speciaal spul voor mn gezicht… dus ik kan het gewoon gebruiken.
Ik hoorde van een vriendin van Maybelline ook goed is?? wel wat duurder maar weet iemand of die goed is??
xx

Upp…

Dat verschilt dan per persoon denk ik, want bij mij schilfert het niet en ik ben er ook niet allergisch voor ofzo, het is juist lekker zacht spul wat niet prikt

Ik heb 't een keer gekocht om te proberen, maar het was echt slecht… na een kwartiertje was er al een groot deel vanaf :s
Tis wel heel goedkoop, ik had een mousse foundation en die van iets van een 6 euro dacht ik… maar wel slechte kwaliteit.

-

Ik vind eigenlijk niks van Miss Helen goed…

Ik heb de oogschaduw van miss helen, ik heb de foundation toch maar niet gekocht. Ik heb nu de mousse van Essence, echt een aanrader!! hij dekt heel goed! en een beetje mineralen foundation (ook essence) erover heen op mn voorhoofd glimt het ook niet!
Met elkaar is het volgens mij 5 euro ofzo XD.

zelf gebruik ik de mousse van Miss Helen al een tijdje, en ik vind dat er niet veel mis mee is !
Al vervaagt het wel snel en zie je aan het eind van de dag er niks meer van…

MissHelen, Je hebt betere merken , maar t is gelukkig niet op dieren is getest en t is goedkoop. De creameyeshadows (dus dat grote potloodjes) zijn wel goed.

Ik ben er allergisch voor, en dat zegt wat, want mijn huid kan héél veel hebben. Kreeg helemaal rode vlekken van en het brandde als een gek. :s

[i]Heb gisteren die nieuwe foundation Affinitone van Maybelline gekocht.
P - E - R - F - E - C - T !
Lijkt net alsof je niks op hebt! Ook zit die er na een regenbui nog op (zoals vandaag)… maar dat komt misschien ook omdat ik Make-up Base van de Hema gebruik… :slightly_smiling_face:

EEN AANRADER.[/i]

Mijn vriendin enik hadden een keertje allebei foundation gekocht. Ik had van miss sporty en zij van miss helen. Ze zijn allebei niet fijn je ziet bijna niet dat je het ophebt dus ik zou andere kopen. Het is niet duur maar 3à 4 euro volges mij
kuuuusz

Eeen vraagje!!??
Waarom wil je foundation?
Omdat je bent 13 dat is wel een beetje te jong vind ik,

dat merk is juist zowat het enige waar ik wél tegen kan ! :stuck_out_tongue:
Zo zie je maar weer dat iedere huidtype’s er anders op reageren.
Ik heb er een foundation van (zo een in een tube) en die vind ik goed werken. En nog een compact powder die werkt ook goed.

Alleen bij die poeder werkt het in het begin nog niet zo goed, er komt zegmaar niet veel poeder op de kwast die je gebruikt. Maar als je hem een paar keer hebt gebruikt werkt ie veeeel beter :wink:

De foundation van Essence vind ik supergoed en is ook goedkoop…
Die van Miss Helen is slecht, sorry. De nagellak van dat merk vind ik dan weer wel goed, maar da’s ook het enigste…

Ik vind dat gezicht make-up van MH echt niks… mn vriendin had het gekocht, en we hebben dezelfde kleur huid, dus ik proberen, leek net een barbie <_<
Ik vind de oog make-up van MH wel goed! Vooral die creamy oogpotloden! super veel pigment en super mooie kleuren!

maybelline heeft erg fijne foundation!