Miss Helen

Hooi meiden!

Ik had een vraagje over het merk Miss Helen, is dat merk goed?
Want ik wil misschien foundation van dat merk kopen… weet iemand eigenlijk of die foundation duur is?
:cold_sweat:
Kus!

die foundation is niet duur maar heb al op talloze forums/topics gelezen dat superveel meiden daar allergische reacties op krijgen en hij zou er niet mooi uitzien; meer ‘schilferig’ ofzo. ik wou die eerst ook kopen maar kgaa het toch maar niet doen xd

ojaa van de mascara ben ik wel tevreden :wink:
ben ook van plan nog een compact poeder ofzo te gaan kopen maar moet nog uitvinden of die goeie kritieken krijgt.

Okee!! bedankt!
dan neem ik het risico maar niet :S.
haha, Kus!

de foundation is slecht, die mousse dan, de vloeibare is op zich nog wel goed
de poeder is trouwens ook goed =)

Oke! thnx

Ik heb die vloeibare foundation, maar voor mij werkt die wel… Ik gebruik niet zo veel, dus ik weet niet of hij goed dekt enz. Maar hij is wel lekker goedkoop haha

Werkt prima voor mij, heb alles van miss helen tegenwoordig bevalt prima:)

Ik koop er nooit wat van. Mn ogen gaan irriteren van de oogschaduw en make-up remover en sindsdien niks meer gekocht

Ligt eraan welke foundation je wilt hebben
Ik had eerst de allergoedkoopste in de tube en vond hem altijd wel goed, je moet er alleen wel poeder overheen doen anders glimt ie, maar dat heb k met alle foundations…
Maar het merk Miss Helen is voor de rest goed,word niet op dieren getest:)

Okee!! bedankt allemaal!
X

Miss Helen is echt goed :slightly_smiling_face: Maar ik gebruik geen foundation.

weet iemand ook hoe duur die foundation is?:face_with_raised_eyebrow:

2 of 3 euro ofzo

ik gebruik die foundation in een potje, ik vind 'm echt fijn, 't kost 3,75 ongeveer!

je hebt van miss helen ook eentje van 11 euro en die is echt super goed! alleen is maar heel weinig …dus dan is 't best duur
is compacte foundation zeg maar zo’n hard … vierkantje …en dan moet je met een sponsje aanbrengen ,echt beste foundation die ik ooit gehad heb

Miss helen is een goedkoop goeie merk vind ik, ik hb er zelf paar mascara van ze en lipgloss enzo. en ik ben er egt tevreden mee :grinning:

Ik heb hem en hij werkt prima! Echt precies mijn huidskleur enz!
maar mijn vriendin gebruikte hem een keer en die kreeg er inderdaad allergische reactie van … moet je anders een keer gewoon proberen in de winkel?

ieder huidtype is verschillend, nij de een werkt die en de ander krijgt er een allergische reactie van.

Die mousse komt uit een potje en wordt na een tijdje ranzig… grijs zelfs. Nee ik ben er van genezen. Eigenlijk ben ik nu alles van de HEMA aan het vervangen voor een beter merk. De nagellakjes oa zijn in het begin wel goed, maar als je ze langer hebt worden ze stroperig. Bijvoorbeeld. Eigenlijk is dat met de meeste make up van MH zo: in het begin zijn ze redelijk, totdat je ze op langere termijn gaat gebruiken.