MISS een goed idee?

Ik ga proberen 2 weken lang [zolang heb ik nog vakantie] allemaal gezonde dingen gaan eten en veel gaan bewegen enzo, allemaal gezonde dingen dus.
En dan kijken of ik me na 2 weken [of 1 week] al ‘gezonder’ voel van al dat fruit enzo. Want nu heb ik ook, dat ik na patat en een hamburger hoofdpijn krijg enzo… ik heb het gevoel dat ik niet erg gezond eet :stuck_out_tongue:
Dit is niet om aftevallen ofzo, want ik ben al dun en ik wil alleen gezond doen :wink:
Maar ik wil alleen kijken of ik na 1/2 weken geen puistjes meer heb ofzo en of ik me gezonder voel :wink: Is dat een goed idee?
Bijv:

• Niet aan puistjes zitten
  • Niet lang achter de computer/tv zitten
  • Minimaal 1 stuk fruit per dag eten
  • Zo min mogelijk koekjes/snoep enzo eten
  • Elke dag sporten [trampoline springen, hardlopen, skeeleren]

Zou dat een goed idee kunnen zijn?

Je moet eigenlijk 2 stuks fruit per dag eten xD
Ook nog 2x per week vis en nog n paar andere dingen, maar daarvoor kan je het best op voedingsweb.nl kijken [volgensmij was dat de site, kan ook een ander zijn]
Maar het is wel n goed idee, pas wel op dat je niet doorslaat xD
Wat ook tegen puistjes helpt is je haar uit je gezicht houden, ik heb het dus op mn voorhoofd vooral en sinds ik 's nachts mn haar vast doe en dus uit mn gezicht is het echt veel minder geworden.
Maar succes iig ^^

tis wel een goed idee om gezonder te gaan leven. maar idd oppassen dat je niet doorslaat of dat je het zo extreem gaat doen dat je na een week een complete vreetbui hebt ofzo.

ook oppassen met sport, ik weet niet of je nu al vaak beweegt ofzo maar als je eigelijk nix van lichaamsbeweging doet moet je opletten dat je niet te fanatiek aan de slag gaat. ik zou dan bv 1 dag skeeleren/hardlopen/whatever, de dag erna een uurtje gaan wandelen ofzo, dan trug skeeleren/hardlopen/watjijwil, dag uur wandelen enzovoort. dan kunnen je spieren die dag dat je wandelt beetje tot rust komen omdat je waarschijnlijk stijf bent.

ook altijd opwarmen en stretchen achteraf!

Ja precies, ik ga echt niet doorslaan ofzo. Ik ga het alleen maar ff uitproberen :relieved:
En ook met lichaamsbeweging: ik ga het eerst rustig opbouwen en niet gelijk 5 km lopen, want daar word je alleen maar slechter van…

Goed idee… ga ik misschien ook doen:)

idd ik ga ook kijken of ik me dan beter voel…:slightly_smiling_face:

Ik doe het al een tijdje, en ik voel me stukken beter hetis een aanrader:P

Goed idee ja. Gezonder leven kan ook niet meer kwaad doen dan anders :grinning:

Tuurlijk is dat een goed idee!
Gezond leven is altijd een goed idee.
Ik ga het zelf ook doen. vanaf, vandaag, haha xD

hier ook wat oefeningen voor thuis
misschien handig
http://www.margriet.nl/me…/streepjeslank_popup.html

Veel water erbij drinken is miss ook een goed idee :slightly_smiling_face:

Oké, leuk :grinning: Ik ben al begonnen…

haha ik ben te lui, wel een leuk idee :grin:
succes!

Heeel goed idee!
ga ik ook doen, ookal heb ik niet zoveel zelf dicipline haha.
je kan ook op van die sites kijken wat goed is om te eten:
~~~~~~~[i]minstens 2 stuks fruit
8 glazen water
groene thee
(eigenlijk) 6 sneetjes brood
600 ml melk
vitamine pilletjes
vis (olie)
GEEN varkensvlees

en verder ben ik ook nog opzoek naar gezonde dingen…
ik ga denk ik ook een soort ‘‘anti puistjes dieet’’ samenstellen :stuck_out_tongue:

Uhm ja dat is normaal toch?

Niet lang achter de computer/tv zitten
wat heeft dat voor nut?

Ik sport met Wii-fit haha

Bouw het op(vooral dat sporten)
En eet op vaste tijden.