mislukte valentijn,wat moet ik doen??

ik was dus super verliefd op een jongen uit mijn kles en blijkbaar was hij ook op mij en dan vroeg hij me aan.
stom genoeg klapte ik dicht en zei ik dat ik nog wat meer tijd nodig had maar amper een week later had hij een ander… :frowning:
ik was er kapot van maar ik weet niet hoe ik nu moet doen tegen hem op school…
iemand tips??
thnx

Als hij al zo snel een ander had, was hij dus niet écht verliefd op jou.
Je vind nog wel een leuke jongen die jou wél echt leuk vind.

tja…
maar ik was super verliefd!
hij steekt nu alle schuld op mij omdat ik zogezegd niet met hem wou terwijl ik gewoon nog wat meer tijd nodig had …

Wooow wat een sukkel!
Dat hij jou niet gewoon de tijd geeft die je nodig hebt.
Als je die tijd eigelijk wel nodig gehad had dan had hij gewoon moeten wachten en niet een ander meisje gaan zoeken.
Ik vind het echt zielig voor jou!
je vind wel iemand anders:)

Hij ziet het blijkbaar niet zo serieus in, ik vrees dat je zo nog wel eens beter af kunt zijn dan met een nepvriendje.
Dit klinkt misschien erg lullig, maar je komt er wel overheen en er zwemmen meer vissen in de zee :wink:
Ga lekker wat leuks doen met je vriendinnen of doe iets anders waardoor je aandacht even afgeleid is; sterkte <3!

Als hij het al niet begrijpt dat je meer tijd nodig hebt dan is hij het niet waard! wat een sukkel zeg gelukkig lopen er genoeg andere (leuke) boys op de wereld zit niet te veel over hem in :grinning: