mislukte permanent HELP

hallo
ik heb onlangs mijn haar laten permanenten door mijn kapster.
opzich was deze goed gelukt, ik heb half lang haar en ze gebruikte de groffe pappiotten.
dit zorgde voor een groffe krul wat ik wilde.
na een week zat er bovenin geen krul meer in, ik balen.
ben toen naar de kapper geweest en heb er een stukje aflaten knippen want het was te lang.
toen zat er helemaal niks meer in, ik nog meer balen.
ik heb toen een pakje permanent gekocht van schwarzkopf normale permanent en groffe wikkels.
ik heb het toen door mijn schoonzus (zij was vroeger kapster) opnieuw laten permanenten.
de volgende dag deed ik het wassen en je raad het al ik had kroes,ik heb gejankt als een klein kind,HELP wat moet ik doen om dat kroes weer ongedaan te maken.
op mijn voorhoofd op de haargrens voel ik stoppels dus is het afgebroken haar.
ook zijn de wikkels verkeerd gezet want ik heb allemaal knikken in mijn haar HELP HELP OWIE KAN ME HELPEN?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:?
groetjes van mij

Het is ook niet bepaald slim om je haar zovaak te laten permanenten in zo een korte tijd. Aangezien het behoorlijk slecht is voor je haar. Het beste is gewoon je haar goed te verzorgen zodat het minder beschadigd en breekbaar word en het eruit te laten groeien.

ga naar een kapsalon, om dr nog its fatsoenlijk van te maken!
en ga niet zelf prutsen en dingen kopen, anders heb je dadelijk geen haar meer op je kop staan

ik heb dus ook afgebroken haar.
door mn permanent, mn oude kapster had dus te sterke vloeistof geprobeerd.
noujaaaa, tis wel kut.
want als ik een staart in mn haar heb dan lijkt het gewoon echt niet!
dus ik heb een schuine pony laten knippen om het te bedekken.

het is echt heel erg kut!
ik weet hoe het is.

Ik zou zeggen, gebruik een vochtinbrengend masker (die gele pot van garnier, met o.a. advocado vind ik heel goed) desnoods elke keer nadat je je haar hebt gewassen, tot het wat betert…
Verder zou ik gewoon wachten tot je haar terug bekomen is van de shock…

ja jullie hebben gelijk ,ik was al zo blij dat mijn haren al zo lang gegroeid waren maar het is van nature stijl en ik wilde groffe krullen.
heelaas is dit mislukt, maar heeft iemand misschien een tip, in plaats van kretiek, ik weet dat het stom was en heb spijt als haren op mijn hoofd en die ook .thanks

Er staan hier wel genoeg tips tussen en het is niet echt kritiek hoor.

het is hartstikke slecht om het zo snel te permanenten achter elkaar, uberhaupt is permanenten slecht.
ga nog een keer naar de kapper, maar laat het dan niet permanenten, maar vraag of zij er iets mee weten. wie weet kun je gered worden

die gele pot ? haalt die ook het kroes weg?

bedankt voor alle tips en goede bedoelingen dan krijg ik weer een beetje hoop.

Tsja, je had moeten wachten tot je vorige permanent er helemaal was uitgegroeid. Mijn zus heeft precies het zelfde.
Haar eerste permanent bleef zo’n 2 maanden volop zitten toen het begon uit te groeien. Ze kreeg idd poedelhaar.

Voor 4 weken terug liet ze het opnieuw permanenten en nog geen week later was het er alweer uit. Nu loopt ze met poedelhaar en heeft alleen wat mini slachten nog na het douchen.

Kwestie van je haar stylen met een styltang of uit laten groeien.

tja er zit niks anders op dan jullie raad op te volgen en een masker van garnier thanksssss

misschien weet er iemand een huis tuin en keuken hulpje voor mijn haar,dan hoor ik het graag thanksss

jah het heet ‘ultra doux’ van garnier… ongeveer zo’n 4,5 euro. Ik heb zelf ook kroezende krullen en bij mij helpt het echt…
Laat het anders wat langer inwerken dan er op staat, dit is in jou geval wel aan te raden denk ik!
veel succes!

heel fijn ik ga het kopen en doen thanksssssss

Ik heb het ook laten doen en na 1 uur was die al uitgezakt :confused:
Ik stijl het gewoon nu. Ik krigj ook echt kroes haar.

Hierboven staan genoeg tips, succes ermee!

Volgende keer als je kapper iets aan je haar heeft gedaan wat niet is uitgepakt zoals het hoort: TERUG GAAN NAAR DE KAPPER IN KWESTIE!!! Zij hebben de verplichting om te doen waarvoor jij betaald hebt.

Verder zou ik een goede treatment kopen voor je haar. Redken heeft hele goede producten.
Verder zou ik je haar eerst een paar weken/maanden de tijd geven om wat te herstellen. als het weer wat gezonder is zou je het AF EN TOE met de stijltang kunnen bewerken, maar doe dit spaarzaam! stijlen droogt je haar uit en je haar zal al behoorlijk droog zijn…

Wish you all the best.