mislukte haarkleuring!

Ooooh help me please!
Ik heb gisteren mijn haar laten kleuren, mijn natuurlijke haarkleur is ietsje lichter dan asblond.
Omdat het zomer is wou ik er een lichtere haarspoeling overdoen, een beetje een zongebleekt effect.
De kapster beloofde me dat het helemaal geen dramatisch effect ging zijn en dat het er heel natuurlijk ging uitzien, allemaal goed en wel.
Maar het is helemaal geen mooi effect! Mijn haar is witblond en in bepaald licht zelf geel , echt echt niet mooi!
Ik wil zo graag mijn oudere haarkleur terug en ik kan niet terug naar de kapper gaan aangezien mijn moeder me ondankbaar vind ;(
Ik heb het al 3x gewassen met een anti-roos shampoo maar ik zie geen verschil!
Kan iemand me helpen? ;(

Zilvershampoo

Zorgt die ervoor dat mijn haar terug wat donkerder en natuurlijker word?

Je hebt als het goed is garantie op je kapsel, als het geen natuurlijk effect is zoals beloofd kun je gewoon teruggaan. :slightly_smiling_face: Kan ze er bijvoorbeeld wat lowlights in zetten. High/lowlights staat sowieso natuurlijker dan je hele haar 1 kleur laten verven.

^Dat dus, als je er niet blij mee bent hoef je niet te betalen, of je kunt eisen dat ze het oplossen als je wel betaald hebt.

Zilvershampoo haalt het gele uit je haar, misschien vind je het dan wat mooier.

Ik zou gewoon teruggaan naar de kapper, ondankbaar of niet, je hebt betaalt voor een mooi resultaat.

Het gele kan je er uit halen met zilvershampoo, maar je oude kleur terug dat kan echt niet aangezien ik denk dat ze je haar geblondeert heeft (smeerde ze er blauwe verf in?)
o, nee… wacht het was toch spoeling? gewoon een aantal keren je haar wassen dan vervaagt het vanzelf, heb geduld (:

Zilvershampoo haalt indd het gelige weg.
Als je een spoeling erin hebt, zou ik het gewoon supervaak wassen.
Of nog een laag erover heen laten zetten, maar dit raad ik je af aangezien het ten eerste superslecht is voor je haar, en ten tweede de kleur dan nog vreemder kan worden.

heb je een foto ? & idd zilvershampoo. Maar zo heel erg kan het volgens mij toch niet zijn ?

http://i54.tinypic.com/15x8lcn.jpg

Zo ziet het er nu uit, sorry voor de slechte kwaliteit.

^ Ziet er toch gewoon normaal uit ?

en als je het niet mooi vind koop dan gewoon een pakje haarverf een tintje donkerder. Probleem opgelost.

Wat een drama toch weer :stuck_out_tongue:

ik vind het heel mooi!

ik vind het er wel goed uit zien hoor …
maar ga anders gewoon naar kapper zeg wat probleem is als je beetje fatsoendelijk kapper hebt, is het probleem zo opgelost :grinning: