Mislukte eerste, tweede en derde keer sex

Na een mislukte eerste, tweede en derde keer sex met mijn vriendje wil ik toch even jullie mening en eventuele tips vragen. Misschien even kort beschrijven wat er fout loopt elke keer.
Ondertussen zijn we al drie maanden samen. De eerste keer (enkele dagen geleden) wist hij niet dat ik maagd was wat volledig mijn fout was, aangezien ik 18 jaar ben en mij hiervoor wat schaamde. Na een avondje uit is het voor de eerste keer gebeurd, ik was compleet weg en kon mij niets hierover herinneren de volgende morgen. Ik neem het hem helemaal niet kwalijk, hij wist dit niet en volgens hem was ik vrij nuchter die nacht en had hem zelf nog om gevraagd. Die morgen werd hij lijkbleek toen ik hem vertelde dat ik nog maagd was want hij had dit helemaal niet zien aankomen, ik had ook niet gebloed dus voor hem was dat een enorme shockerende verassing. Hij beloofde dat de volgende keer mijn echte eerste keer zou zijn na wel duizend keer sorry gezegd te hebben. De volgende keer is over twee dagen gebeurd. Ik was volledig nuchter, had uiteraard geen pijn want maagdenvlies was de vorige keer al gescheurd. Heb 2 keer gesquirt in een half uur, wat hij nog steeds niet begrijpt hoe het is gebeurd. Hij daar in tegen is eerste helemaal niet klaargekomen (heeft hij zelf verteld) en tweede keer echt een heel klein beetje sperma na een half uur actief bezig gezeten te hebben. Ik heb nog nooit handwerk gedaan, maar heb ik hier wel over gelogen tegen hem (is ook wel de enigste leugen). Hoe ik iemand moet aftrekken heb ik via GS onder andere gelezen, maar volgens mij doe ik het helemaal fout want hij begon niet sneller te ademen, zijn buik trok niet samen, dus ik ben toen maar gestopt. Pijpen durf ik niet eens te proberen. De laatste keer was gisteren, ook uit geweest, thuis aangekomen wel al allebei nuchter geworden. Maar hij is ook niet klaargekomen… Dus we zijn gewoon gaan slapen…

We zien elkaar vandaag 's avonds. Meisjes, kunnen jullie mij aub helpen met goede tips :upside_down_face:

Misschien ander standje? Ik lig meestal onder hem benen boven hem gekruist, vind ik persoonlijk minder pijnlijk dan op hem te zitten want dan komt hij veel hard binnen. Misschien hem eens verwennen? Hij doet het wel bij mij (vingeren en beffen) maar ik durf het gewoon niet! Hoe kan ik beginnen?

Biecht op dat je geen ervaring hebt en vraag hem wat hij fijn vindt en of hij je een beetje wil sturen. Wij kunnen je hier niet vertellen wat hij fijn vindt.

Precies, wees eerlijk en vertel over je onzekerheid. Hij heeft daar vast begrip voor (daarvoor is het tenslotte je vriend), en vraag hem wat hij lekker vind. Hij moet je gewoon even op weg helpen.

En hoe vraag ik dat dan? Sorry, ik heb tegen je gelogen, heb helemaal geen ervaring, wil je mij helpen? Ik zou dood kunnen vallen, wij hebben een afspraak dat we nooit tegen elkaar liegen…

Maak er dan van dat je ‘niet zo veel’ ervaring hebt. En iedere jongen vindt wat anders fijn, dus een nieuwe jongen zal altijd even moeten aangeven wat hij wel en niet lekker vindt :wink:

Vraag dan gewoon wat hij fijn vindt. Ik heb nu ruim een jaar seks met iemand en vraag het nog steeds regelmatig, zo gek is dat niet. En iedereen vindt andere dingen fijn.
Of zeg inderdaad dat je niet zo veel ervaring hebt.

Maar ik zou het hem eerlijk vertellen. Beter nu dan dat hij er later via via achter komt. Zeg dat je het hem eerst niet durfde te vertellen omdat je bang was dat hij het een afknapper zou vinden. Ik denk dat hij dat wel begrijpt.

Dus als ik jou goed begrijp, moet je aan elke nieuwe jongen vragen wat hij fijn vind? Waarom heb ik er dan nog nooit iets over gelezen? Vraagt iedereen dat aan zijn lief?

Je moét het niet vragen, maar het helpt jullie allebei om meer te genieten van elkaar. Het is echt dood normaal om te vragen aan je vriendje wat hij fijn vind, echt!

Maar, hoeveel ervaring heeft hij zelf? Misschien is hij zelf wel zenuwachtig en gespannen? Dat kan natuurlijk ook nog.

Nou ja, ‘moet’. Ik vind het ook zeker geen rare vraag hoor, heb inmiddels al zo vaak seks gehad met m’n vriend maar we vragen nog steeds wel eens aan elkaar wat fijn is of beter kan :stuck_out_tongue:

En inderdaad, is hij zelf wel helemaal op z’n gemak enzo? En natuurlijk kun je andere standjes proberen, bij de een kom je sneller als een bij een ander standje…

Hij was een jaar met iemand samen, ja hij heeft vrij veel ervaring. Ik denk niet dat er veel jongens zijn die een meisje twee keer kunnen laten squirten in een half uurtje…
Misschien een domme vraag, maar vragen jullie dat tijdens de sex zelf, of gewoon random gesprek over beginnen?

Wat we lekker vinden gewoon tijdens de seks zelf… En dan een beetje proberen en elkaar helpen met sturen :stuck_out_tongue:

Dat je het niet durft/niet veel ervaring hebt zou ik gewoon een keer over beginnen en niet tijdens de seks…

Even ander onderwerp, maar ik merk dat iedereen hier wat meer ervaring heeft :wink: Als jullie maandstonden beginnen doen jullie dan nog iets, of is dat een week inhouden? Of verwennen jullie dan jullie vriend? Sex met bloed lijkt mij maar niets, zeker niet nu. Maar je laten verwennen (vingeren) gaat ook niet zo aangenaam met een tampon?

Als je zoveel vragen etc. hebt waarom begin je dan al met sex, misschien kan je je er beter eerst in verdiepen :’)

Maar OT
begin gewoon met verwennen en vraag dan goh wat vind je nou lekker?

Ik wou nog wachten, maar heb niets tegen hem gezegd, hij weet dat ik vriendjes heb gehad ( maar niet dat ik er geen sex mee had ). Na die ene nacht kon ik moeilijk zeggen ik ga nog wachten, begrijp je? Ik wou mijn maagdelijkheid bewaren voor een speciaal iemand, speciaal moment. Speciaal iemand is hij zeker, speciaal moment was het zeker niet. Ah iedereen maakt fouten he :slightly_smiling_face:

Eh, dat je een keer seks hebt gehad, betekent niet dat je daarna maar seks ‘moet’ hebben, want het is toch al gebeurd. Het klinkt eerlijk gezegd niet alsof je er klaar voor bent.

Wat je tijdens de menstruatie doet, moet je zelf weten. Waar jij je prettig bij voelt.

Eerst drie keer gedaan, en nu zeg ik tegen hem dat ik nog even wil wachten. Hmmm dit vind ik persoonlijk maar heel raar en erg voor hem.

En als een jongen gedronken heeft kan hij zwz vaak moeilijker klaarkomen.

Ik vind het eerder erg voor hem dat jij liegt tegen hem. Als jij (nog) geen seks (meer) met hem wilt, dan kan hij daar alleen maar respect voor hebben. Daar is het je vriend voor.

-