mislukte date

heey ,
er is dus een jongen die ik heel graag mag, op msn praten en flirten we veel enzoen op school kijken we altyd naar elkaar maar we zeggen nooit iets tegen mekaar.
overlaatst vroeg ik of y samen met een vriendin van mij naar de kermis wou gaan en hij wou wel dus zij hij dat hij me nog ging sms’en
nu is de kermis ondertussen al afgelopen en hij heeft me dus geen sms gestuur <_<
is dit nu een tegen dat hijniets voor mij voelt ?

Als hij je uitnodigt, is dat vast niet voor niets. Misschien is hij het vergeten ofzo, toch maar eens aan hem vragen denk ik :wink:

misschien durfde hij niet en was hij te verlegen?>

Ik denk ook dat die het niet durft…
Ik had laatst ook met een jongen afgesproken en hij heeft bijna niks tegen me gezegd… terwijl hij me best wel leuk vond, zei die

Volgens mij hebben jongens er meer last van om zich te ‘binden’ met iemand van het andere geslacht (ik heb het even over hetero’s) dan meisjes. Dus misschien moet je er ook even rekening mee houden dat hij misschien wel verlegen is.
Maar zoals ik al gezegd heb: vraag het hem op een goed moment. Op die manier weet je het tenminste en dan twijfel je niet meer zo.

ik zal gewn op msn vragen je hebt niet meer gesmst he (A)
kijken hoe die reageert, of wacht af hoe die op school doet, of op msn?
succes!

Vraag HEM gewoon, als je er iets van wil maken moet je zelf ook initiatief nemen.

Je moet gewoon een beetje achter hem aan gaan zitten.
Misschien is die wel vergeten ofzo, dus gewoon vragen van; gaan we nog keertje wat doen ofzo.

x