mislukt kapsel

hej ik heb een probleem ik ben net van kapper veranderd en wist niet echt wat ik wou dus zij ik wat zou jij doen en ze zij opknippen en je froufrou opnieuw doen ik zij oke en nu zit ik met een korte froufrou en een heel stuk van me haar weg is er niets wat ik kan doen ? hellp

Froufrou?

gewoon wachten totdat het is aangegroeid

Met knipjes, mutsjes er nog iets probere van te maken en wachten tot het groeit.

heb je misschien een foto? Misschien zijn er nog andere girlsceners met een goed idee =)

heb je mis een foto
ik weetn iet wat een froufrou is:$

Froufrou is een pony, alleen dan in het Belgisch.

een zijscheiding en dan stuk dat over je voorhoofd hangt maar van mij was hij altijd schuin en ze wou het precies recht en nu prober ik altijd het opzij te duwen maar het blijft er niet ik voel me zo mindr ik zonder me lange haren

aha. spreek je het ook zo uit als dat je het schrijft? :stuck_out_tongue:

haha, weet ik niet, ben ook gewoon nederlands. Ik denk dat je froefroe zegt :stuck_out_tongue:

Volgens mij zeg je froefroe?
haha wat een grappig woord. :’)

OT: foto? dan kunnen we beter beoordelen.

haha oke. vind het grappig woord

maar plaats eens foto?

nee sorry camera is kapot kga zoeken naar iets dat er op lijkt op google

nee sorry camera is kapot kga zoeken naar iets dat er op lijkt op google

http://i31.tinypic.com/2cfoyu1.jpg

zo ziet de frou er ongeveer uit ma met zeischeiding en iets korter de lengte van de rest enzo klopt niej het is opgeknipt en tot onder de schouders

help

Haar groeit weer aan/verandert van structuur/herstelt zich als je het niet blijft uitputten
je zal dus moeten wachten of snel terug naar je oude gaan om te vragen of zij er nog wat van kan maken?

Haha, sorry, ik moet echt lachen xD Alsof je in gevaar bent of zo :’)
Geen nood, het groeit wel weer aan :slightly_smiling_face:
Ondertussen doe je het gewoon in een staartje of zo?
Ik knip sinds twee jaar zelf m’n haar en één keer had ik het echt zwaar verneukt. Het was gewoon veeeel te kort en het was echt niet meer mooi los, dus dan heb ik het 6 maand in een staartje gehouden xD
Maar nu is het weer mooi.
Er is hoop ^^

:stuck_out_tongue: ik was wel wat in nood maar ik heb me erover gezet het komt wel goed :stuck_out_tongue: