mislukt haar

ik haat de kapper echt soms. ik heb nu echt mislukt haar! eerder had ik lang dik haar tot ongeveer iets boven me ellebogen. maar nu is het echt dik verknipt, en is het nu boven me borsten, ik vind het echt niet leuk!. eerst was ik gewoon naar ami kappers gegaan en er was een nieuw meisje, en ik vroeg of ze de punten eraf wou knippen en dunne laagjes wou doen, had ze echt dik wel 6 cm eraf geknipt. en 2 jaar later was het wel weer gegroeid ik had het eerst gewoon weer lang. maar ik wou wat anders met me haar doen dus ik besloot een pony te knippen. had ik gedaan maar ze had iets aan de zijkanten geknipt dat het helemaal ging springen en ging krullen dus ik moest het elke dag stijlen. niet dat dat hielp ofzo. maar toen was het weer langer geworden en toen ging het niet springen. maar later werd me nicht kapper en die had een model nodig dus ik ging wel, maar ik had echt het gevoel dat ze niet luisterde. ik vroeg een keer of ze weer puntjes wou knippen en laagjes wou doen. maar ze had echt ongeveer iet over me schouder heen geknipt en dan had ze hele dikke laagjes geknipt en me haar was dun geworden! wooow ik kon wel huilen. ik had eerst dik haar enzo, en ze zij al van wat heb jij dik haar! toen zij ik ja daar ben ik aan gewent he. had ze het supperdun gemaakt. ik d8 no! en laatst op een verjaardag vroeg ik of ze me lok iets schuiner wou knippen had ze er een pony van gemaakt ik werd echt neit goed! en ik zei nog zo: ja ik wil wel dat je zeg maar vanaf me neus schuin gaat. dus zegt ze oh gaan we ook nog zeuren? maar dan op een pesterige manier. maar nu is me haar dus verneukt om het maar zo te zeggen. ik wil gewoon dat het weer werd als eerst. en ik weet dat ik het maar meot laten groeien maar wat moet ik nu. ik heb het al tegen me moeder gezegt dat ik een goeie kapper wil maar dan zegt ze ja bij je nicht is toch goed? maar ik denk alleen dat ze dat zegt omdat het dan gratis is. maar ik wil gewoon naar een goeie kapper die luisterd naasr wat ik met me haar wil. volgens mij hebben die kappers gewoon te weining te knippen. misschien zal dat het zijn? maar ik denk dat ik niet de enige ben die dat heeft?

Waarom ga je toch weer bij je nicht dan als ze het al eens eerder verpest heeft?
& spaar anders zelf voor een knipbeurt bij een kappen??, ben ik ook mee bezig. weet nu ook niet wat ik met mn krullen op één lengte aanmoet
:slightly_smiling_face:

Gebruik hoofdletters en enters, leest wat makkelijker.

Verder, probeer je moeder te overtuigen en betaal desnoods zelf een deel. Ik ga zelf ook naar een goede kapper toe, het is duurder, maar het zit wel echt mooi!

Heeft je moeder er dan geen begrip voor als je het zo uitlegt zoals je hier doet? Als je vertelt dat je nicht al meerdere malen je haar niet zo heeft geknipt zoals je het wou & dat je daar ontzettend van baalt, snapt ze het denk ik wel… Je moeder wil toch ook niet met een kapsel rondlopen dat ze niet leuk vindt?